Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:41:06 GMT

ارائه خدمات اینترنت رایگان به ساکنان کرایست‌چرچ

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۲۱۱۴

ارائه خدمات اینترنت رایگان به ساکنان کرایست‌چرچ

ساکنان کرایست‌چرچ، واقع در استان کانتربوری نیوزلند، به زودی از خدمات اینترنت پرسرعت رایگان در مرکز شهر بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ توافقنامه‌ای با کمپانی Enable، ارائه‌دهنده پهنای باند فیبری امضا کرده‌اند که بر اساس آن، کمپانی Enable قرار است به نصب اینترنت پرسرعت در سراسر زیرساخت‌های موجود مرکز شهر نظیر سیستم‌های روشنایی خیابانی بپردازد تا ساکنان و گردشگران به طور رایگان از آن بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات اینترنت رایگان کرایست‌چرچ در مرحله اول از پل یادبود و در امتداد Oxford Terrace، در سراسر خیابان Colombo ادامه خواهد داشت و از تقاطع خیابان Lichfield نیز عبور خواهد کرد. اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ ادعا کرده‌اند که در پی بازگشایی تمام مرزها به روی مسافران تا یک ماه آینده، رایگان کردن اینترنت پرسرعت می‌تواند به طور قابل‌توجهی در جذب گردشگران به شهر سهیم باشد و نقش مهمی در رونق آن ایفا کند.

کمپانی Enable اخیراً پروژه اینترنت رایگان پرسرعت را به طور آزمایشی در یکی از مدارس شهر پیاده کرده و از بهره‌مندی ۶۰ دانش‌آموز از خدمات خود در این زمینه خبر داده است. علاوه بر دانش‌آموزان، تمام عابران در مسیر اطراف مدرسه توانسته‌اند طی این مدت به طور رایگان از اینترنت پرسرعت استفاده کنند که همین امر نقش مهمی در افزایش رضایتمندی شهری ایفا کرده است.

اعضای شورای شهر کرایست‌چرچ از آمادگی خود برای بهبود زیرساخت‌های شهری جهت دریافت خدمات جدید Enable خبر داده و مدعی شده‌اند تجهیزات جدیدی نیز در این زیرساخت‌ها برای بهبود هرچه بهتر استفاده از اینترنت رایگان پرسرعت توسط ساکنان و گردشگران وجود خواهد داشت. مدیران کرایست‌چرچ امیدوار هستند که اقدام جدید در کنار تمام مزایای خود، گام مهمی در راستای بهبود کیفیت آموزش باشد و دانش‌آموزان بتوانند بهتر و باانگیزه‌تر از قبل در مسیر یادگیری پیش روند.

کد خبر 586552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کشورهای جهان کلانشهرهای جهان نیوزلند کرایست چرچ اینترنت اینترنت رایگان اینترنت پرسرعت گردشگری رونق گردشگری مدرسه دانش آموزان خیابان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اینترنت پرسرعت اینترنت رایگان کرایست چرچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر توجه خاص دولت سیزدهم بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر، بیان کرد: در سال گذشته لوله‌کشی گاز داخلی منازل حدود ۴۸۰مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد به‌صورت رایگان انجام شد.

وی افزود: طبق مصوبه ابلاغی دولت شرکت گاز استان قزوین سال گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار صرف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اعم از لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان، اشتراک‌پذیری رایگان و... کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی از آغاز به کار دولت سیزدهم در حدود هزار و ۱۶۰مورد بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897899

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • ارائه خدمات رایگان سلامت روان در مراکز سراج