Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:02:53 GMT

نابسامانی های امروز نباید به پای انقلاب نوشته شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۲۱۱۵

نابسامانی های امروز نباید به پای انقلاب نوشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت یاد ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت گفت: شهدا الگو تمام و کمال انسان برای رسیدن به کمال هستند.

وی اظهار کرد: شهیدان با برخورداری از صفات متضاد اما متعالی مانند شجاعت و تواضع، دانش و آگاهی اجتماعی و سیاسی و اطاعت محض از رهبری شخصیتی بی نظیر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه شهید انصاری در خط مقدم مبارزه با گروهک‌های تروریستی بود، افزود: خاطرات شهدا جلوه‌ای از سبک مدیریتی اسلامی است و اگر این روحیات در وجود ما زنده شود تمام مشکلات حل می‌شود.

مردمی بودن بهترین جلوه شهدا است

وی بهترین جلوه شهیدان را مردمی بودن دانست و تصریح کرد: مدل حکومت اسلامی به گونه‌ای است که همه مردم در اداره کشور سهیم هستند و زمامداران نیز با بهره گیری از ظرفیت‌های ملی جامعه را به سمت پیشرفت و کمال سوق می‌دهند.

سردار نقدی با بیان اینکه امام (ره) استاد بی نظیر استفاده از ایمان مردم برای تولید عمل صالح بود، افزود: امام دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را با اتکا به مردم اداره کردند و موفق شدند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید انصاری گفت: روزی که کمونیست‌ها در خیابان تختی رشت تجمع کردند، شهید انصاری در رادیو خطاب به مردم اعلام کرد که به صحنه بیایند و از انقلاب دفاع کنند و عصر آن روز ۱۵ برابر جمعیت کمونیست‌ها، مردم با سلاح‌هایی که در دست داشتند به خیابان آمدند و کسی جرأت اعتراض نداشت.

سردار نقدی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب حاصل حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف دفاع است، بیان کرد: راه حل مشکلات امروز درس گرفتن از محضر شهدا است.

نابسامانی‌ها امروز نباید پای انقلاب نوشته شود

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه نباید گرانی‌ها را مربوط به انقلاب دانست عنوان کرد: انقلاب ما در برابر ابر قدرت‌ها ایستادگی کرد و نباید نابسامانی‌های امروز را به پای انقلاب گذاشت.

سردار نقدی اضافه کرد: سو مدیریت، تحریم‌ها، دشمنی‌ها و توطئه‌ها عامل گرانی است و راه حل آن نیز عمل به سخنان رهبری یعنی تبدیل ایمان مردم به عمل صالح است.

وی با تاکید بر اینکه گیلان با برخورداری از زمین، آب و هوای خوب نباید بیکار داشته باشد، ادامه داد: جوانان گیلانی باید برای ارتقای تولید حرکت کنند و تنها منتظر استخدام دولتی نباشند و مسئولان نیز بدانند راه علاج مشکلات تولید است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه برای احیای تولید در کشور باید ضوابط سختگیرانه و استانداردهای بی مورد و بی جهت را کنار گذاشت، افزود: دانشجویان پایان نامه‌های خود را در راستای حل مشکلات و کاهش واردات قرار دهند.

کد خبر 5533013

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار نقدی گرانی اقتصاد شهدا استان گیلان بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی جهرم مشهد آمار کرونا بیرجند شیراز زلزله سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود

معاون بسیج مستضعفین با بیان اینکه هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: مراقب باشیم فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران که در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش و حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) مبعوث شد تا رسالت الهی را به سرانجام برساند و به محض ورود به مدینه بعد از هجرت حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه انحراف در مسلمین پنجاه سال بعد باعث شد حکومت اسلامی دچار چالش شود و نتیجه آن حادثه کربلا شود که فرزند رسول خدا را به قتلگاه بیاورند و به شهادت برسانند، گفت: خون حسین بقای دین خدا شد و امروز انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت حسینی به رهبری امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام (ره) در سال 42 شروع انقلاب را آغاز کرد و 15 سال کار فرهنگی انجام داد، افزود: امام خمینی (ره) هیچوقت موضع خود را برای تشکیل حکومت اسلامی تغییر نداد و قانون اساسی کشور نیز بر اساس آن نوشته شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جایگزین حکومت ستمشاهی طاغوت پهلوی شد، خاطرنشان کرد: با این وجود امام (ره) فرمود جمهوری اسلامی را به رفراندوم بگذارید و بیش از 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و این روز تکمیل کننده نهضت امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و امروز ما به آن افتخار می‌کنیم، گفت: در 12 فروردین مردم عمیقاً به میل امام خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه دعوای واقعی امروز در دنیا بر سر اندیشه و فکر انقلاب اسلامی است که برگرفته از نهضت عاشورا و دین اسلام است، ادامه داد: در جریان تولید داعش و تروریسم در دنیا ببینید و بررسی کنید که برای چه تشکیل شده‌اند.

معروفی با اشاره به اینکه امروز عظمت کار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر همگان روشن است که چه کار بزرگی را انجام داد و مقابل داعش که تولید آمریکا و اسرائیل بود ایستاد، بیان کرد: اسلام آمریکایی از آستین داعش بیرون آمد در حالی که امام خمینی (ره) سال‌ها پیش آن را فریاد زده بود که مراقب باشید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با نابودی داعش از ایجاد اسرائیل دیگری در دنیا جلوگیری کرد، گفت: انقلابی زمان و مکان نمی‌شناسد و پیوسته به دنبال رفع مشکلات مردم است؛ امروز رئیس جمهور کشور جمعه و روز تعطیل نمی‌شناسد و همواره در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات مردم حضور پیدا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما به مسئولانی نیاز داریم که با فکر به مشکلات مردم خواب از چشمانش برود و دنبال رفع آن برآیند، افزود: از خدا بخواهیم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم و فهم و عمل به اندیشه امام (ره) و رهبری را عطا کند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی تمام معادلات نظام سلطه و کفر جهانی را در دنیا بر هم زده است، ادامه داد: تنها یک گروه مقاومت به نام حماس مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده است و آنها را مستاصل کرده است و مردم هم با الگوی عاشورایی حمایت کردند.

معروفی با اشاره به اینکه آنها که می‌گویند مردم ایران دین‌گریز هستند حضور آنها در پیاده‌روی اربعین و اقدام اخیر در جشن امام حسنی‌ها در استادیوم ورزشی آزادی را ببینند، بیان کرد: دشمن به‌شدت تلاش می‌کند که چهره‌های نزدیک به امام (ره) و رهبری را بزند و یزیدیان همین کار را در کربلا انجام دادند، اما عباس بن علی (ع) مقابل دشمن ایستاد و امروز ما هم باید مراقب باشیم و فریب این عملیات روانی را نخوریم.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف دشمن را عصبانی کرده و بزرگ‌ترین پیشرفت و دستاورد کشور امنیت و اقتدار ایران است، افزود: زمین، هوا و دریا بر روی نیروهای دشمن بسته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید هوشیار باشیم که توطئه انشقاق بین مردم، نظام و مردم و رهبری عملیاتی نشود، گفت: بهترین الگوی همه ما شهید سلیمانی است که محصول انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

وی بیان کرد: شرط جهاد عبور از خود است و در جهاد فقط باید ولی خدا و رهبری را ببینیم و خودمان را به سهم خود مسئول بدانیم و برای وحدت و انسجام کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • رمضان در سفرنامه‌های جهانگردان اروپایی
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • سردار نقدی: دیر نیست که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق آویزان کنند
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • سردار نقدی: دیر نیست، روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند