Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علی‌پور گفت: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا در مازندران روند افزایشی داشته اما موارد بستری افزایش و فوت نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا روند افزایشی داشته اما موارد بستری افزایش و فوت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این شرایط توصیه ما به افرادی که ۶ ماه از دریافت دز سوم واکسن گذشته این است نسبت به تزریق دز چهارم اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: حتی در ادارات دولتی هم به این مهم توجه نمی‌شود که لازم است فرهنگ ‌سازی صورت گیرد.

علی‌پور تصریح کرد: بین ۳۰ تا ۴۰ درصد زائران عتبات و عالیات دارای علائم بیماری که تست انجام شده، پاسخ تست‌های‌ آنها مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش موارد ابتلا به کرونا این روزها در مازندران زنگ خطر جدی است، خاطرنشان کرد: اگر زائران به موارد بهداشتی و قرنطینه‌ای توجه نکنند می‌توانند موجب شیوع بیشتر بیماری شود.

طی روزهای اخیر که شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بودیم موارد ابتلا به کرونایی در استان مازندران بودین که نگران‌کننده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۷۳ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و صفر بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین یک بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۸۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۷ نفر بدحال هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ابتلا به کرونا روند افزایشی موارد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!