Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@15:42:33 GMT

سعید مهری با استقلال تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۲۱۳۱

سعید مهری با استقلال تمدید کرد

استقلال از تمدید قرارداد با سعید مهری خبر داد

سعید مهری قراردادش با استقلال تمدید کرد.

به گزارش طرفداری،  سعید مهری هافبک میانی استقلال پس از توافق با این باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

 

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق

از وزارت نفت، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال با در نظر گرفتن سبدی از انواع پرداخت صورتحساب، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، با توجه به نیاز عراق به گاز طبیعی برای مصارف نیروگاهی، طرح موضوع و مذاکرات قراردادی صادرات گاز ایران به این کشور از نیمه دوم سال ۱۳۸۹ آغاز و در این زمینه قرارداد فروش گاز به بغداد در تیرماه سال ۱۳۹۲ در بغداد امضا شد.

مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز نیز در آبان ماه سال گذشته از تمایل کشور عراق برای توسعه روابط گازی تهران- بغداد خبر داد و گفته بود: هم‌اکنون دو کشور در حوزه انرژی روابط سطح بالایی دارند و مسوولان هر دو طرف تمایل زیادی برای تقویت این روابط دارند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست بخشی مهمی از انرژی عراق از سوی ایران تأمین می‌شود، افزود: قرارداد فروش گاز به نیروگاه‌های استان بغداد در شرف اتمام بوده و طرف عراقی با جدیت به‌دنبال تمدید آن است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز تصریح‌کرد: با موافقت وزیر نفت و با توجه به نیاز کشور دوست و برادر عراق به گاز، قرار بر این شد پس از مذاکرات و انجام توافق‌های دوجانبه، قرارداد فروش گاز به نیروگاه‌های بغداد تمدید شود، براساس توافق دو طرف کارگروهی متشکل از کارشناسان ایرانی و عراقی روی این موضوع کار خواهند کرد.

چگنی با تأکید بر اینکه طرف عراقی تمایل زیادی برای افزایش واردات گاز از ایران در قالب قرارداد‌های کنونی بین دو کشور دارد، گفت: زیرساخت‌های لازم برای انتقال گاز بیشتر در حد نیاز‌های کنونی عراق وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت