Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:22:56 GMT

پنج سارق سابقه‌دار در شهرستان انار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۲۱۳۲

پنج سارق سابقه‌دار در شهرستان انار دستگیر شدند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد افزود: به منظور رضایتمندی شهروندان با هدف افزایش احساس امنیت برخورد با سارقان در دستور کار پلیس شهرستان انار قرار دارد.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی تیم‌های تجسس یگان‌های اجرایی با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری پنج سارق سابقه‌دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره انواع سرقت اعم از خودرو، اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند تصریح کرد: در این راستا متهمان پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه از این متهمان اموال مسروقه کشف و روانه زندان شده اند، خاطرنشان کرد: به افرادی که به هر نوع اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند هشدار می‌دهیم اگر بخواهند امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان انار در ۲۱۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان سرقت امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سرقت امنیت کرمان سرقت امنیت شهرستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!