Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ آرام آرام به لحظه خداحافظی با تیم ملی ایران نزدیک می شود...

شایعه درخواست سه میلیون یورویی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال که به نیت خراب کردن این مربی پرتغالی در فضای مجازی پخش شده، نشان می‌دهد موضوع برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی جدی تر شده است.

به گزارش طرفداری، تلاش های دنباله دار برخی مدیران موقت فدراسیون فوتبال برای حفظ دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، طراحان سناریو تغییر سرمربی این تیم را از اجرای این سناریو دلسرد نکرده است و آنها همچنان در تلاش هستند برای پایان دادن به شائبه دلالی در لیست تیم ملی و جلوگیری از حکومت پکیج بندها در تیم ملی، سرمربی این تیم را تغییر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز ابتدا در فضای مجازی شایعه شد کارلوس کی روش به نیمکت ایران نزدیک شده است، در ادامه به شکل هدفمندی احتمالا از داخل فدراسیون فوتبال شایعه درخواست سه میلیون یورویی کارلوس کی روش پخش شد تا آنهایی که اصرار دارند نیمکت تیم ملی به کی‌روش سپرده شود، عقب نشینی کنند اما پشت پرده تمام این خبرها و شایعه ها جلسه‌ای است که گفته می‌شود با حضور مدیران رده بالای وزارت ورزش و تمامی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شده است. گویا در این جلسه که برخی سایت های خبری نظیر ورزش سه از برگزاری اش خبر داده‌اند، به اصرار سرپرست موقت فدراسیون فوتبال برای حفظ دراگان اسکوچیچ اشاره شده اما جمع بندی و خروجی جلسه این بوده که صلاح نیست دراگان اسکوچیچ به دلیل شائبه نفوذ دلال ها در تیم ملی و همچنین به واسطه ضعف های فنی اش، در جام جهانی روی نیمکت ایران باشد و بهتر است سرمربیگری تیم ملی به یک سرمربی معتبر واگذار شود.
برخی اعضای کمیته فنی معتقد به بازگشت کارلوس کی روش بودند چرا که اعتقاد دارند کی روش از تیم ملی شناخت دارد و عده‌ای دیگر بازگشت کی‌روش را به خاطر خصوصیات اخلاقی اش صلاح نمی دانستند و اعتقاد داشتند بهتر است نیمکت تیم ملی به یک مربی ایرانی سپرده شود. استدلال این اعضا هم این بود که تا جام جهانی فرصت زیادی باقی نمانده و مربی خارجی نمی تواند کاری برای تیم ملی انجام بدهد و اگر قرار است ایران تنها سه بازی در جام جهانی داشته باشد، همان بهتر که یک مربی ایرانی به جای دراگان اسکوچیچ که جامعه اعتماد خود را به او از دست داده، روی نیمکت تیم ملی بنشیند.
در فدراسیون فوتبال برخی افراد به شکل مشکوکی از دراگان اسکوچیچ حمایت می کنند اما از آنجایی که این فدراسیون تنها تا روز هشتم شهریور ماه معتبر خواهد بود و این مدیران موقت باید بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی جای خود را به رئیس واقعی فدراسیون فوتبال بدهند، وزارت ورزش کاری به اصرارِ مدیران موقت ندارد و می‌خواهد نظر کارشناسان را در مورد بهترین تصمیم برای تقویت تیم ملی بداند.

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش نیمکت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری

تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری برگزار می شود.

طرفداری | سازمان لیگ فوتبال ایران ۵ سیستم جدید هدست داوری را تهیه و در اختیار کمیته داوران قرار داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ۵ سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد .

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری