Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش در آخرین و تنها پاسخی که به پیشنهاد همکاری احتمالی با فدراسیون فوتبال ایران داده اعلام کرده هیچ گونه شرط مالی برای هدایت تیم ملی ایران ندارد...

به موازات تمایل مسئولان عالی رتبه ورزش ایران برای بازگرداندن کارلوس کی روش به تیم ملی و پایان دادن به فعالیت پکیج بندها و دلال ها، عده‌ای تلاش می‌کنند به هر نحوی شده مانع بازگشت مرد پرتغالی به فوتبال ایران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پس از آنکه اغلب کارشناسان به این باور رسیدند که تیم ملی هیچ آینده‌ای با دراگان اسکوچیچ ندارد و متاسفانه نفوذ دلال‌ها در تیم ملی به جایی رسیده که لیست تیم ملی را پکیج بند ها تکمیل می کنند، مسئولان عالی رتبه ورزش ایران خواهان بازگشت کارلوس کی روش شدند عده‌ای در تلاش هستند مانع این اتفاق شوند. آخرین ترفند این عده رواج شایعه کذب درخواست سه میلیون دلاری کارلوس کی‌روش از فدراسیون موقت بوده است اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در گفتگو با طرفداری این شایعه را تکذیب کرد و مدعی شد کارلوس کی روش تنها و تنها یک پاسخ به استعلام یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال داده است.

به گفته این شخص افراد زیادی در فدراسیون فوتبال مخالف بازگشت کارلوس کی روش هستند. یک عده تمایل دارند دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بماند و عده‌ای دیگر که خواهان برکناری دراگان اسکوچیچ شده‌اند، می خواهند یک مربی ایرانی در آستانه جام جهانی جانشین او شود اما بعد از درخواست و توصیه مسئولان عالی رتبه ورزش، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال از طریق یک واسطه با کارلوس کی روش ارتباط برقرار کرده و از او پرسیده آیا شایعات موجود پیرامون حضور او در تیم ملی عراق یا بازگشتش به تیم ملی مصر صحت دارد و اگر این شایعه‌ها صحت ندارد، آیا حاضر است دوباره به تیم ملی ایران برگردد؟

به گفته این شخص، پاسخ کارلوس کی روش مثبت بوده و اعلام کرده نه قصد همکاری با فدراسیون فوتبال عراق را دارد و نه فعلاً تصمیمی برای بازگشت به مصر گرفته و اگر ایران بخواهد تیم ملی را دوباره به او بسپارد، آماده است به تیم ملی کشورمان کمک کند. کی روش گفته تیم ملی را تیم خودش می داند و هیچگونه شرط و شروط مالی برای همکاری با این تیم ندارد.

کارلوس کی روش همکاری با تیم ملی ایران را با قرارداد یک و نیم میلیون دلاری آغاز کرد و در ۴ سال دوم مبلغ قرارداد او به یک و نیم میلیون یورو رسید و اینکه حالا بخواهد برای یک سال همکاری با تیم ملی و حضور در جام جهانی و جام ملت های آسیا سه میلیون دلار یا سه میلیون یورو دستمزد بخواهد، چیزی جز یک شایعه دروغین نیست.

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو

رم به دنبال جانشینی برای پاتریسیو است.

روی پاتریسیو دروازه بان 36 ساله و پرتغالی آاس رم پس از اتمام قرارداد خود با جالوروسی در پایان فصل از این باشگاه جدا می شود. رم پیرلوییجی گولینی را به عنوان جانشین پاتریسیو در نظر گرفته است.

به نقل از لا ریپابلیکا؛ به دنبال درخشش خیره کننده میله اسویلار و نیمکت نشینی پاتریسیو، رم دیگر برنامه ای برای تمدید قرارداد این دروازه بان پرتغالی ندارد. گولینی که به صورت قرضی از آتالانتا با پیراهن ناپولی به میدان می رود، در پایان فصل به برگامو برمی گردد. قرارداد او با آتالانتا در تابستان آینده به پایان می رسد و رمی ها آماده هستند که این دروازه بان ۲۹ ساله را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • فرآیند تمیز کردن ماتی چراغ جلو توسط استاد کانادایی (فیلم)