Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال کشورمان در دهمین و دومین دیدار خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال، امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم ملی ایتالیا رفته است. ملی پوشان در نهمین دیدار خود موفق شدند تیم صدرنشین رنکینگ جهانی را با نتیجه ٣ بر ۲ از پیش رو بردارند و راه صعود را برای خود هموار کنند.

تیم ملی والیبال کشورمان هفته سوم لیگ ملت‌ها را با ۳ تغییر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمدرضا موذن، اسماعیل مسافر و علی رمضانی در هفته دوم جای خود را به فاصل پژومان، ابوالفضل قلی‌پور و احسان دانش‌دوست دادند.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران: محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی برعهده دارد.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، ایوان زایتسف، یوری رومانو، دنیله لاویا، الساندرو میکلتو، بوتولو، اورسته کاووتو، سیمونه آنزانی، جانلوکا گالاسی، لورنزو کورتسیا، روبرتو روسو، فابیو بالاسو، لئوناردو اسکانفرلا

هدایت تیم ملی ایتالیا را فردیناندو دجورجی برعهده دارد.

ست اول:

ست اول بازی برابر ایتالیا با امتیازگیری ملی پوشان ایران آغاز شد و ۲ تیم بازی را پایاپای پیش رفتند، اما شاگردان دجورجی بعد از امتیاز ۳ امتیاز‌های پی در پی را از آن خود کردند و اختلاف امتیازی را به عدد ۴ رساندند تا در امتیاز ۸ بر ۴ عطایی، سرمربی تیم ملی در خواست وقت استراحت کند.

بعد از وقت استراحت ایران هم باز ایتالیایی‌ها بودند که امتیاز گرفتند و وقت استراحت فنی در ست اول را با امتیاز ۱۲ بر ۶ به سود خود کردند. بعد از وقت استراحت فنی ملی پوشان ایران ۳ امتیاز پیاپی کسب کردند تا فاصله امتیازی را کمتر کنند.  در ادامه شاگردان دجورجی اجازه پیش روی زیلد را به ایران ندادند تا اختلاف امتیازی خود را با ایران افزایش دهند. عملکرد خوب بازیکنان ایتالیا باعث شد تا در اتانه پیروزی در ست اول قرار بگیرند و در نهایت ایتالیایی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ ست اول را به سود تمام می‌کنند.

ست دوم:

ست دوم بازی با امتیاز گیری ایتالیایی‌ها آغاز شد و همانند ست اول شاگردان دجورجی اختلاف امتیازی مطمئنی را با ملی پوشان ایران ایجاد کردند تا بار دیگر عطایی برای صحبت کردن با شاگردان خود درخواست وقت استراحت کند. بعد از وقت استراحت ملی پوشان امتیاز‌های پی در پی کسب کردند تا بازی را در امتیاز ۱۱ به تساوی بکشند و وقت استراحت فنی ست دوم را ۱۲ بر ۱۱ به سود خود کنند. بعد از وقت استراحت فنی باز هم ۲ تیم پایاپای پیش رفتند. همین امر دجورجی سرمربی تیم ملی ایتالیا را مجبور کرد تا درخواست وقت استراحت کند.

بعد از وقت استراحت باز هم این شاگردان عطایی بودند که امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند تا ایران در آستانه پیروزی در ست دوم قرار بگیرد، اما ایتالیایی‌ها این اجازه را ندادند و بازی را بار دیگر در امتیاز ۲۴ به تساوی کشاندند.  در ادامه شاگردان عطایی ست دوم را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود به پایان بردند.

ست سوم:

ست سوم برای ملی پوشان ایران بسیار متفاوت آغاز شد و شاگردان عطایی از همان ابتدای ست سوم اختلاف امتیاز خوب را با ایتالیا ایجاد کردند. همین امر باعث شد تا دجورجی سرمربی ایتالیا خیلی زود درخواست وقت استراحت کند. بعد از وقت استراحت همه چیز تغییر کرد و ایتالیایی‌ها بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاندند و در ادامه وقت استراحت فنی را هم با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود خود کردند.

بعد از وقت استراحت فنی هم باز ایتالیایی‌ها بودند که اختلاف امتیازی را حفظ کردند. اشتباه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران باعث شد تا ایتالیایی‌ها در آستانه پیروزی در ست سوم قرار بگیرند. عطایی برای صحبت کردن با شاگردان خود درخواست وقت استراحت کرد. بعد از وقت استراحت هم ملی پوشان به بازی برگشتند و بازی را در امتیاز ۲۱ به تساوی کشاندند. در ادامه، اما شاگردان دجورجی نوانستند ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان ببرند.

ست چهارم:

ست چهارم با امتیاز گیری ملی پوشان ایران آغاز شد، اما این ایتالیایی‌ها بودند که اختلاف امتیازی زیادی را با ایران آغاز کردند تا عطایی خیلی زود در خواست وقت استراحت کرد. بعد از وقت استراحت هم شاگردان دجورجی اختلاف را حفظ کردند تا با نتیجه ۱۲ بر ۷ به استقبال وقت استراحت فنی در ست چهارم بروند.

بعد از وقت استراحت فنی این بازیکنان ایران بودند که به بازی برگشتند و بازی را در امتیاز ۱۴ مساوی کردند. در ادامه ایتالیایی‌ها با عملکرد بهتر امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند تا در ست چهارم هم در آستانه پیروزی قرار بگیرند. بازی خوب ملی پوشان ایران موجب شد به بازی برگردند، اما در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ ست چهارم را هم به نام خود زدند تا در مجموع ۳ بر یک به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید 

صعود آمریکا به دور نهایی و تصاحب صدر جدول

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال 2022 درخواست وقت استراحت امتیاز های پی در پی بازی را در امتیاز تیم ملی والیبال ملی پوشان ایران وقت استراحت اختلاف امتیازی شاگردان دجورجی اختلاف امتیاز ایتالیایی ها کسب کردند سود خود ست چهارم آغاز شد ست سوم ست دوم ست اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده و شکست‌خورده از ایران بسازد و در مقابل گسترش فرهنگ انقلاب ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی در جمع مسئولان و متولیان ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندید ند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در راستای دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات بار دیگر نشان داد که جوانان این مرزوبوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف وحدت، هم‌دلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به ویژه برای استان سیستان‌وبلوچستان می‌تواند بسیار غنیمت باشد.

شفائی بیان کرد: آن چیزی که ما امروز در جامعه، شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست‌خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیز ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهم‌ترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است، گفت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور بوده و این بسیار ارزشمند است، این مسئله وظیفه‌ای بزرگ را بر گردن ورزشکاران و مسئولان ورزش استان می‌گذارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید اینکه ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه گروه‌های جامعه ما باشند، خاطرنشان کرد: قطعاً تأثیر کلام و رفتار ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است و امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب‌شرق کشور است و ما می‌توانیم با هم‌فکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 746786

دیگر خبرها

  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • دی‌بروینه: بعد از هفته‌ای سخت، وقت استراحت است!
  • آغاز هفته ۳۳ سری آ ایتالیا؛ توقف دوباره یووه