Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:58:56 GMT

حذف زودهنگام تیم بسکتبال ۳ نفره ایران از کاپ آسیا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۴۸۹۹

حذف زودهنگام تیم بسکتبال ۳ نفره ایران از کاپ آسیا

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران که در رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی سنگاپور حضور داشت، امروز (پنج‌شنبه) با یک برد و یک باخت به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و حذف شد.

شاگردان رضا هنگام‌پور در بازی نخست خود به مصاف کویت رفته و ۲۲ - ۱۳ به برتری دست یافتند اما در بازی دوم با نتیجه ۱۵ - ۱۹ مقابل کره‌جنوبی تن به شکست دادند تا با یک برد و یک باخت، از صعود به دور بعد مسابقات باز بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق جدول مسابقات، از هر گروه تنها تیم‌های صدرنشین به دور بعد راه پیدا می‌کردند که تیم ملی ایران در گروه خود دوم شد. کره‌جنوبی به عنوان صدرنشین این گروه راهی دور بعد مسابقات شد و کویت در جایگاه سوم قرار گرفت و همانند ایران حذف شد.

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر بود: (سرمربی، رضا هنگام‌پور)

۱- نوید خواجه‌زاده

۲- احسان دلیرزهان

۳- امیرحسین رضایی‌فر

۴- متین جلالیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال سه نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت