Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران موفق شد به رده نهم جهان صعود کند.

رتبه ی والیبال ایران در آخرین رده بندی جهانی صعود کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال ایران با عملکرد خوب در هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌های والیبال توانست به رده نهم جهان صعود کند. والیبال ایران با پیروزی مقابل اسلوونی موفق شد با مجموع امتیاز ۲۶۹ در رده نهم جهان بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال لهستان با مجموع امتیاز ۳۸۷ در صدر جهان ایستاده است. تیم ملی والیبال برزیل که در همین رقابت‌ها در یک بازی عجیب از چین شکست خورد جای خود را به لهستان داد. برزیل در ادامه این رقابت عملکرد خوبی نداشت و به رده سوم جهان سقوط کرد.

تیم ملی والیبال فرانسه با مجموع ۳۶۵ امتیاز در رده دوم جهان ایستاده و در تعقیب لهستان است.

تیم ملی والیبال ژاپن که در لیگ ملت‌های والیبال نتیجه بسیار خوبی کسب کرده و چهارم است، موفق شد به رده هفتم جهان صعود کند و بالاتر از ایران به عنوان تیم آسیایی در جمع قدرت های جهان قرار بگیرد.

اخبار داغ 

پیام پل پوگبا برای هواداران یوونتوس: به زودی می‌بینمتان تاریخ استقلال می گوید وریا غفوری هم دیر رفت! رسمی؛ پیراهن اول تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022  صالحی‌ امیری: فدراسیونی که از مجلس و اسپانسر بودجه می‌ گیرد برای خودش است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال ایران رده نهم جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران