Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:55:05 GMT

وضعیت کرونا در تنگستان زرد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۰۹۴

وضعیت کرونا در تنگستان زرد شد

ایسنا/بوشهر آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا نشان می‌دهد شهرستان تنگستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان دیگر استان بوشهر در وضعیت آبی قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،۹ شهرستان استان بوشهر در شرایط آبی کرونایی و تنها شهرستان تنگستان در وضعیت زرد کرونا هستند.

بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، بر خلاف هفته‌های اخیر که تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در کشور، صفر بود در حال حاضر ۴ شهر در وضعیت قرمز و ۱۴ شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۷۳۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و  ۲ هزار و ۱۶۷ از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6087415

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان