Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نفت دولت سیزدهم برنامه‌های مختلفی برای پیشرفت در صنعت نفت ایران طراحی کرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت صنعت نفت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: یکی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر، حضور در جشن احیای واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی کاملاً راکد در سراسر استان سمنان به چرخه تولید بازگشته‌اند و قرار است روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور، جشن بازگشت این واحدها به تولید به صورت نمادین برگزار شود.

دبیر ستاد رفع موانع استان سمنان بیان کرد: یکی از کارخانه‌های استان که بیش از ۱۳ سال بود راکد باقی مانده و تولیدی نداشت و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته به چرخه تولید بازگشت، میزبان این جشن نمادین خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه ستاد رونق تولید در استان سمنان طی سال گذشته جلسات مکرری را با حضور دستگاه‌های عضو برگزار کرده است، تاکید کرد: احیای واحدهای راکد یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم در استان سمنان است.

به گزارش مهر، روز پنجشنبه استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است این سفر دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بعد از آبان ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

کد خبر 6079926

دیگر خبرها

  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • ۲۰۰ واحد صنعتی استان قزوین گازدار شد
  • تکمیل طرح ملی جی نَف تا پایان دولت سیزدهم
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • دولت سیزدهم طرح انتقال آب به استان سمنان را اجرا کند
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم