Web Analytics Made Easy - Statcounter

درباره یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال شایعه شده که او با کارلوس کی روش در ارتباط است!

در حالی که در تیم ملی دو قطبی کی روش، اسکوچیچ ایجاد شده است، اطرافیان یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال ادعا کرده اند او با کی روش در ارتباط است!

به گزارش طرفداری، در حالی که روز به روز به پایان مهلت نام نویسی نامزدها برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم، تنها حیدر بهاروند از جمع مدعیان اصلی ثبت نام کرده ولی عده ای که آماده ثبت نام می شوند در حال تبلیغ برای خود و ضد تبلیغ برای دیگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور نمونه، حامیان میرشاد ماجدی به مخالفان کارلوس کی روش و موافقان اسکوچیچ گفته اند یکی از نامزدهای انتخابات دنبال آوردن کی روش است و اگر او بیاید قطعا تیم ملی را به کی روش می سپارد و در نقطه مقابل حامیان نامزدی که خودش را پیشاپیش برنده نامیده، مدعی هستند او از همین حالا با کی روش هماهنگ کرده که وقتی او رییس فدراسیون شد، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شود.

البته صحبت کردن این نامزد با کارلوس کی روش بیشتر به شوخی شباهت دارد چون این شخص اصلا زبان انگلیسی بلد نیست که بخواهد با کی روش حرف بزند.

به هر حال این روزها بازار بهره برداری تبلیغاتی حسابی داغ است.

اخبار داغ 

غافلگیری سران منچستریونایتد و تن هاخ از قصد رونالدو برای جدایی از بین رفتن میراث کارلوس کی روش در دوران دراگان اسکوچیچ معارفه کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو؛ 13 سال گذشت شاهرخ بیانی: یکدل و متحد نباشیم در جام جهانی سوژه خنده می‌شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران