Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها از توفیقات دولت سیزدهم است، گفت: مصوبات سفر به استان لرستان به ویژه سد معشوره، راه‌آهن و راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده باید با تلاش مجدانه رنگ عملی به خود بگیرند. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه از خداوند درخواست می‌کنیم که همه ما را در اعمال حاجیان شریک بفرماید اظهار داشت: حج یکی از اجتماعات بزرگ جهان اسلام، بشریت و بی‌نظیر است که مسلمانان در آنجا گردهم می‌آیند و این فریضه و واجب الهی را که بعد  عبادی و سیاسی را به جا می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حج بعد عبادی دارد چون حجاج شعائر اسلامی و دینی را به جا می‌آورند و هم بعد سیاسی دارد که برادران مسلمان در آنجا گرفتاری‌های جهان اسلام  را با هم درمیان می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: باید اذغان کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی یک تعمیق و تحولی در مفاهیم ارزشی حج به وجود آمد که این اجتماع را موثرتر و مفیدتر کرده  است.

وی بیان کرد: مسئله فلسطین به عنوان اولین مسئله جهان اسلام مطرح و رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک ظالمی که کشورهای مسلمان را مورد تهاجم قرار می‌دهد در اجتماع بزرگ حج مطرح می‌شود.

شاهرخی گفت: بیداری اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی در میان مسلمانان به وجود آمده است امری بدیهی و آشکار است.

گزارش| ‌مصوبه سفر رئیس جمهور گره‌گشای روستاهای زیان‌دیده از طرح قم‌رود؛ آبرسانی به 99 روستای الیگودرز در مسیر اجرا تحقق مطالبه 18 ساله مردم لرستان توسط دولت سیزدهم/ "سد معشوره" پروژه‌ای راهبردی برای تحول در کشاورزی و اشتغال استان تحقق دولت به مردم قره‌پشتلو/ بهسازی حادثه‌خیز‌ترین محورمواصلاتی زنجان آغاز شد

وی  با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تصریح کرد: باید منصفانه قضاوت کنیم و تلاش دولت سیزدهم در جهت کنترل بیماری کرونا، فعال شدن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور با کشورهای دیگر، بیمه شدن بیش از 5 و نیم میلیون نفر از محرومان، حضور رئیس جمهور و همراهان در سفرهای استانی و برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده جهت ساخت 4 میلیون مسکن جزو توفیقات دولت سیزدهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها از دیگر توفیقات دولت سیزدهم است که باید این مصوبات در لرستان به ویژه سد معشوره، راه‌آهن و راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده استان به صورت مستمر و با تلاش مجدانه رنگ عملی به خود بگیرند.

وی اظهار داشت: باید اعتراف کنیم گرانی برخی از اقلام  بر خدمات دولت سیزدهم سایه انداخته است و سبب شده خدمات دولت از نظرها کمرنگ شود به همین منظور باید تنظیم باز از تولید تا مصرف انجام شود، از درون کارخانه‌ها و تولیدی‌ها قیمت منصفانه و عادلانه بر روی کالاها درج و در رسانه‌ها اعلام شود.

شاهرخی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است افزود: امروز همه زورگویان عالم جمع  شده‌اند و ایران را محور شرارت نامیده‌اند و برای آسیب به نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که گزینه‌های رو میز دشمنان رنگ باخته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ارتش رژیم پهلوی در نصف روزی به وسیله متفقین اشغال شد ولی امروز پهباد آمریکایی در آسمان کشور سرنگون می‌شود، امروز کشتی ایران را خلاف مقررات بین المللی متوقف می‌کنند ولی دریادلان سپاه پاسداران بر عرشه کشتی وارد می‌شوند و کشتی را تسخیر و سربازان متجاوز انگلیس و آمریکا را با خواری و دستگیر می‌کنند این موارد گوشه‌هایی از اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توفیقات دولت سیزدهم سفر رئیس جمهور مصوبات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تحقق و در دست اجرا بودن بیش از ۹۰ درصد مصوبات حوزهٔ اقتصادی سفر رئیس‌جمهور در لرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به لرستان ۴۶ مصوبه در حوزه اقتصادی داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه یعنی ۷۲ درصد آنها به‌صورت کامل اجرا شده‌اند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، ادامه داد: ۹ مصوبه دیگر که ۲۰ درصد آنها هستند با پیگیری‌های لازم و اعطای تسهیلات در دست اجرا و تکمیل هستند.

ابراهیمی با اشاره به وجود موانع خارج از دست مجموعه دولت برای اجرای چهار مصوبه دیگر، اظهار کرد: این چهار مصوبه پرونده قضائی داشته و صلاحیت تعیین و تکلیف آنها در دست قوهٔ قضائیه است.

وی افزود: رفع مشکلات این چهار پروژه یا مصوبه از دست مجموعه استان خارج بوده و تنها از طریق قوه قضائیه قابل مرتفع‌شدن هستند، لذا اصولاً طرح آنها در سفر رئیس‌جمهور تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید انجام می‌شد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان همچنین به بازگشت به چرخه تولید ۱۸۳ واحد اقتصادی تعطیل شده از قبل در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ واحد در بخش صنعت و معدن، ۱۲۷ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به بخش گردشگری هستند که با اعطای تسهیلات و رفع موانع موجود به چرخه بازگشته و فعال شدند.

ابراهیمی، ادامه داد: بیش از ۱۱۵ واحد دیگر نیز که در حالت نیمه‌فعال بودند با حمایت‌های لازم از طرف دولت در لرستان فعال شدند.

وی به سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در حوزه‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ریالی هستند که با پیگیری استاندار و با توزیع به‌موقع به دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان اشتغال بوده است.

کد خبر 6080457

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان