Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:23:17 GMT

ایران محور جبهه مقاومت در جهان است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۸۳۹

ایران محور جبهه مقاومت در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امروز در خطبه‌های نمازعید قربان بیان کرد: مهم نیست جملات تفرقه‌افکن از دهان چه کسی خارج می شود؛ بلکه مهم این است که اصل وحدت حفظ شود.

وی اظهار داشت: مهم این است اتحاد بر اساس فرمایشات رهبری و امام راحل حفظ و روز به روز تقویت شود و این موضوع باید بین مسئولین شهرستان و استانی تسری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قشم با بیان اینکه علمای شهرستان در هر جایی از شهرستان قشم در روز عید قربان، نماز را برپا می‌کنند، افزود: این اقدام ارزشمند نشان دهنده شکوه، عظمت اتحاد و همبستگی مسلمانان است و هر جایی این روحیه باشد، دلها به هم نزدیک می‌شود و تقضل الهی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر جا فهم مشترک نسبت به استعدادها، ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی و همفکری و همبستگی وجود داشته باشد می‌توان رشد هر منطقه را به نظاره نشست، اضافه کرد: شکست‌های سریالی که در عرصه‌های مختلف خصوصا سایبری دشمن تجربه می‌کند، نشان از همدل‌بودن فرزندان انقلاب مقابل دشمنان است.

امام‌ جمعه قشم بیان کرد: فهم مشترکی که در جبهه مقاومت نسبت به دشمن وحشی رژیم صهیونیستی ایجاد شده خوب است؛ ولی آنچه باعث نگرانی است، عدم فهم سلاطین برخی کشورهاست؛ کما اینکه مردم آن کشورها اینگونه تفکراتی ندارند.

وی گفت: کسانی که دلداده جبهه مقاومت هستند، یکپارچه اتحاد خود را فریاد می‌زنند، مقاومت را به عنوان یک اصل جهان اسلام قرار داده‌اند و این اقتداری بزرگ برای جمهوری اسلامی رقم زده است.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: بدون تعارف می‌گوییم که ایران محور جبهه مقاومت در جهان است و در برابر شرارت‌های دشمنان اسلام می‌ایستد ولو اینکه در تحریم‌ها فشارهایی متحمل شود که به لطف خدا و یاری مردم از این سختی‌های عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: جبهه‌ای پر از اقتدار از آن ماست و امیدواریم وعده‌های دولت مردمی عملی شود و دشمن خاری خود را در مقابل جبهه مقاومت به نظاره بنشیند.

انتهای پیام/88074

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه قشم قشم تفرقه افکنی جبهه مقاومت عید قربان تحریم جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این دیدار با ذکر این نکته که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش، دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمامی مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

عبدالحسین کلانتری همچنین با تأکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار عدالت و حق جویی را جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی عنوان و تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی همچنین به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل بیت پرداخت و نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیزی کاملاً آشکار عنوان کرد.

در ادامه وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

     

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت