Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بوکس استان کردستان در پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور توانست ۱ نشان طلا، ۱ مدال نقره و ۱ نشان برنز را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم بوکس استان کردستان در پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد توانست ۱ نشان طلا، ۱ مدال نقره و ۱ نشان برنز را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی گفت: در وزن ۹۲ کیلوگرم «آریان ساعدپناه» بوکسور سنگین وزن کردستانی با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی این وزن تکیه زند و گردن آویز زرین طلا را به گردن انداخت.

 او گفت: در وزن ۸۶ کیلوگرم «ابوالفضل شرف بیانی» دیگر نماینده استان کردستان با غلبه بر بوکسور گلستانی به فینال این وزن راه پیدا کرد و در بازی فینال با قبول شکست مقابل نماینده لرستان در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب نشان نقره شد. 

جولایی می گوید: در وزن ۴۸ کیلوگرم این رقابت‌ها «مبین مولانایی» بوکسور سبک وزن تیم کردستان عنوان سوم و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

 گفتنی است؛ سی و یکمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور ۲۰۱ بوکسور طی روز‌های ۱۴ لغایت ۱۸ تیرماه به میزبانی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ۱ نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم قرعه کشی رقابته هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان برگزار شد و تیم دختران ایران در گروه A با تیم های رومانی ، هلند و برزیل هم گروه شد.

تیم‌ملی جوانان دختر ایران سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقدونیه را بدست آورد.

رقابت‌های جوانان دختر قهرمانی جهان از ۳۰ خرداد الی ۱۰ تیر با حضور ۳۲ تیم در کشور مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • اعزام ۱۱ بوکسور به رقابت های بیشکک