Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:45:23 GMT

رضاییان:کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۵۷۱۰

رضاییان:کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نخواهد شد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ احدی از فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش مذاکره‌ای نداشته و او قطعا سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نخواهد بود.

به گزارش مشرق، بهرام رضاییان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ گفت: اگر قرار است دراگان اسکوچیچ برکنار شود، پس چرا او می‌خواهد به ایران برگردد؟ هیچ احدی از فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش مذاکره‌ای نداشته است تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از سمتش برکنار خواهد شد و کارلوس کی روش از گزینه‌های هدایت تیم ملی است.

او گفت: صادقانه می‌گویم دولت هیچ فشاری برای تغییر سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال وارد نکرده است و این شایعات مجازی از بیرون آمده است.

چند روز پیش نیز بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت در مسائل فنی تیم ملی فوتبال دخالتی نخواهد کرد و فقط در مسائل پشتیبانی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران بهرام رضاییان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟