Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۵ بهمن‌ماه به‌عنوان سرپرست کاروان انتخاب شدم، البته چون انتخاب هادی ساعی در فدراسیون تکواندو با انتخابش به‌عنوان سرپرست کاروان هم‌زمان شد، او در کادر سرپرستی هست و من سرپرست شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک کمیته برگزاری غیرحرفه‌ای در ارتباط هستیم که حتی بارها ارتباط‌مان قطع شده. وقتی به ترکیه رسیدیم، گفتند جودو نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.
حضور جودو باعث خوشحالی ما شد
وی در ادامه بیان داشت: جلسه صالحی‌امیری در لوزان سوئیس در حضور جودو تاثیر گذاشت. زمان را از دست می‌دادیم و باید از IJF استعلام می‌گرفتیم، اگر چه مسئول جودوی قونیه مشکلی با ما نداشت. درنهایت ای‌میل رسمی جودو با امضای ماریوس ویزر نسبت به درخواست مسئولین بازی‌های اسلامی حضور ما را تایید کرد که باعث خوش‌حالی ما شد.
برای اضافه شدن هندبال بانوان، یک کشور باعث حذف می شد
رحیمی پیرامون هندبال عنوان داشت: چالش بعدی ما هندبال بود؛ بانوان را حذف کرده بودند اما با پی‌گیری بسیار جدی ما روزهای سختی گذرانده شد. باید کشوری حذف می‌شد، افغانستان این را نپذیرفت اما بنگلادش با جبران از سوی مسئولین قونیه، قبول کرد و هندبال بانوان ما هم پذیرفته شد. سهمیه اندک کادر فنی و سرپرستی تیم‌ها هم دیگر چالش ما بود که به ۲۵ درصد رسیده.
سومین کاروان پرجمعیت در قونیه هستیم
سرپرست کاروان ایران گفت: همیشه کشورهای میزبان در بازی‌های اسلامی اول بوده‌اند و پیش‌بینی ما هم قهرمانی ترکیه است اما نه به این قیمت که رقبای اصلی رصد بشوند و روی ماده‌های قوی ما دست بگذارند. ما سومین کاروان پرتعداد بازی‌ها هستیم، روی این موضوع اعتراض کردیم چرا که مثلاً ماده‌هایی را گذاشته‌اند که ما در آن ورزشکاری نداریم. بعد از تعویق بازی‌های آسیایی قرار شده که تیم اول بسیاری از رشته‌ها به قونیه اعزام شوند. امیدواریم جایگاه خوبی کسب کنیم.
برای جایگاه دوم تلاش می کنیم
رحیمی تصریح داشت: بین جایگاه‌های ۲ تا ۴ برای ما، آذربایجان و ازبکستان رقابت شدیدی هست. سطح بازی‌های اسلامی در دوومیدانی از آسیا بالاتر است، در تکواندو منهای کُره سطح بازی‌ها بالاتر از آسیاست و قطعاً سایر رقبا هم تیم‌های‌شان را تقویت کرده‌اند. امور طوری شد که یک ماه مانده به بازی‌ها، کاروان حتی برای فردا آماده اعزام است. همه‌چیز فراهم شده و امکان تغییر نیست. با این حال تلاش‌مان را برای تغییرات اندک انجام می‌دهیم. ۱۰، ۱۲ گروه پروازی به ترکیه خواهیم داشت؛ پرواز به آنکارا و اعزام به قونیه با اتوبوس. ۲ دانشگاه دهکده بازی‌ها شده و محدودیت‌هایی برای جا و مکان هست؛ بالاخره انتظار کمک از سوی ترک‌ها وجود داشته. ما هم محدودیت‌هایی در کمیته‌های برگزاری و سرپرستی داشته‌ایم تا مشکلی پیش نیاید.


آدم اضافه‌ای در کاروان نداریم
سرپرست کاروان ایران در رابطه با بسته‌شدن لیست و شرایط کشتی اذعان داشت: برای هندبال و کشتی موضوعات‌مان را به کمیته برگزاری گفته‌ایم. تغییرات زیادی نسبت به لیست‌های اولیه نخواهیم داشت و اگر تغییری باشد، هماهنگ می‌کنیم. در کادرفنی افراد محدودی را می‌بریم، دوره بازی‌ها کوتاه است و معاونین وزارت‌خانه و اعضای هیات اجرایی در ۲ تا ۶ روز تقسیم‌بندی کرده‌ایم. آدم اضافه‌ای در کاروان نداریم، آقای سجادی هم در بازی‌ها هستند.
وی درباره وضعیت تیراندازی با کمان گفت: موضوع فدراسیون را باید خودش انجام بدهد، تمرکز ما روی کل کاروان است. ثبت‌نام تیروکمان صورت گرفته و برای تغییرات در حال تلاش هستیم اما اگر اتفاقی رخ ندهد، مقصر ما نیستیم. درباره جودو هم بحث‌مان برای بازی‌های اسلامی بوده اما نوع پاسخ ما را به رفع محدودیت‌ها امیدوار کرده اما هنوز مشکل به شکل قطعی حل نشده.
لباس کاروان متناسب با محرم است
سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های هم‌بستگی اعزامی پیرامون بحث مراسم افتتاحیه، پرچم‌دار و البسه کاروان خاطرنشان ساخت: ۲، ۳ روز مانده به بازی‌ها سهمیه تعداد ورزشکاران را می‌دهند؛ با توجه به حضور اکثر رشته‌های تیمی اگر اجازه بدهند با افراد کامل به مراسم می‌رویم. ورزشکاران شاخص‌مان در افتتاحیه را درنظر می‌گیریم و در ستاد عالی، پرچم‌دار را انتخاب می‌کنیم. لباس متناسب و منطقی با فضای ماه محرم توسط تولیدی قهرمان بزرگ ورزش ایران جمع‌بندی شده و رونمایی خواهد شد.
نمایندگان مجلس به قونیه نمی آیند

او در رابطه با حضور نصرالله سجادی در رویدادها عنوان داشت: او مشاور عالی رئیس کمیته بوده و در مدیریت اعزام‌ها سال‌ها حضور داشته. او در کادر سرپرستی ما نیست اما از او و تجریباتش بهره می‌گیریم. هنوز به جمع‌بندی حضور وی در قونیه نه ما رسیده‌ایم و نه او، اما او ارتباطات خوبی داشته و می‌تواند به ما کمک‌ کند. حراست کاروان این‌جا هستند و همکار ما هستند، آقای شهیدی هم چند روزی کنارمان بوده و خبری از سایر موارد مثل نماینده‌های مجلس نیست.
کارهایی کردیم که خود ترک ها تعجب کردند
رحیمی در خصوص وضعیت اعزام وزنه‌برداری گفت: فدراسیون دچار تغییراتی شده و در این مدت کوتاه تعامل خوبی هم رخ داده. برای وزنه‌برداری که در ۲ تا ۱۰ وزن است، ثبت‌نام حداکثری انجام داده‌ایم تا اگر خواستیم کم بکنیم، مشکلی نباشد. توافق با انوشیروانی و باقری بر این بوده که تعداد بیش‌تری اگر به حدنصاب نرسند، ممکن است تعداد را کم کنیم. رویکرد ما کیفی است و ممکن است ۴، ۵ نفر بفرستیم. ممکن است برای تکواندو هم ۶ نفر از ۸ نفر اعزام شوند.
او در رابطه با اختلاف فرهنگی بر سر مولانا با ترکیه گفت: قونیه شهر مهمی برای جهان اسلام است و آن‌ها گفته‌اند فعالیت فرهنگی زیادی برای معرفی خودمان داریم. البته بی‌کار نبوده‌ایم و کارهایی انجام می‌دهیم که خود ترک‌ها تعجب کرده‌اند. رئیس‌جمهور آذربایجان هم در همان هتل ما هستند که برنامه فرهنگی مفصلی برای این‌گونه مسائل خواهیم داشت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی بازی های اسلامی سرپرست کاروان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود توسط هوش مصنوعی!
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴