Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:43:06 GMT

نکاتی که هنگام تعمیرات موبایل باید به آن توجه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۸۶۰

نکاتی که هنگام تعمیرات موبایل باید به آن توجه کنیم

 

 

در ابتدا می‌خواهیم شما را با مفهوم تعمیرات موبایل آشنا کنیم. در واقع به مجموعه فعالیت‌هایی که برای تعمیر ‌گوشی موبایل، بر روی قطعات مختلف آن انجام می‌شود، تعمیرات موبایل گفته می‌شود.

این تعمیرات فقط توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای گوشی موبایل، قابل انجام است. از جمله کارهایی که در حین تعمیر موبایل بررسی می شوند معمولا عبارتند از: تعمیر آی سی، تعمیر اسپیکر گوشی، تعمیر یا بازسازی هارد یا تعمیر و تعویض جک شارژ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امور جاری و روزمره نسل جدید بدون استفاده از تلفن همراه حل نمی‌شود. امروزه گوشی موبایل، دوست جدا نشدنی همه است، و به لطف همین دوستی، هر از چند گاهی به دلایل مختلف تعمیر موبایل برای هر کاربری پیش می‌آید.

یکی از موارد مهمی که در هنگام سپردن گوشی خود به تعمیرکار باید آنرا در نظر گرفت، نوع سرویس‌دهی و بررسی کیفیت خدمات است.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین مرکز موبایل در تهران کجاست؟ برای پاسخ به این سوال باید چندین موارد را در نظر گرفت. ما در اینجا شما را با ویژگی‌‌های یک مرکز تخصصی حرفه‌ای تعمیرات موبایل آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های یک تعمیرکار حرفه ای چیست؟

در واقع یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای باید همه جوانب از جمله هزینه و زمان تعمیر کردن را برای مشتری در نظر بگیرد. از آنجا که امروزه هر فردی دارای حداقل یک گوشی موبایل است، پس باید تعمیر آن را، در زمان به وجود آمدن خرابی آن در نظر گرفت.

هزینه تعمیر موبایل نیز، بستگی به مشکل ایجاد شده در گوشی موبایل شما دارد. به عنوان مثال اگر برای تعمیر نیاز به تعویض قطعات داشته باشید، بدون شک هزینه تعمیر گوشی افزایش می‌یابد. یا رفع مشکلات نرم افزاری به پول کمتری نیاز دارد. در یک مجموعه خوب، این قیمت پس از عیب یابی و بررسی گوشی و قبل از شروع تعمیرات به طور شفاف به اطلاع مشتری خواهد رسید.

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم؛ خرابی گوشی موبایل و سایر وسایل دیجیتال و الکترونیک امری طبیعی است و بالاخره روزی فرا می‌رسد، که کار ما کاربران گوشی موبایل به مرکز تعمیرات موبایل بیفتد.

مهم‌ترین موضوع قابل توجه در هنگام تعمیرات موبایل این است که مرکزی تخصصی و حرفه‌ای را انتخاب کنیم، زیرا تعمیرات موبایل امری تخصصی است، و اگر این کار را به مرکزی غیر تخصصی بسپاریم نه تنها مشکل تعمیرات حل نمی‌شود بلکه خسارات جبران ناپذیری نیز وارد می‌شود. معمولا در چنین شرایطی گارانتی تعمیر گوشی موبایل به شما داده نمی شود.

بنابراین اگر گوشی موبایل خود را به مرکز تعمیرات موبایل قابل اعتماد بسپارید، تعمیر موبایل شما توسط تعمیرکاران خوب و حرفه‌ای انجام می‌شود.

به عنوان مثال تعمیر گوشی اپل امری فوق تخصصی است و فقط تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توانند، تعمیر آن را انجام دهند.

یک مجموعه تخصصی خوب، در محیطی حرفه‌ای و مجهز و با تکیه بر دانش فنی و به روز تعمیرگاه‌های موبایل خود، انواع گوشی موبایل اعم از تعمیر آیفون، تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی سونی، هوآوی تعمیرات گوشی و موبایل سایر برندها و تعمیرات آی مک را به صورت تخصصی انجام خواهد داد.

در ضمن اگر تعمیر گوشی خود را به تعمیرگاه‌های غیرتخصصی بسپارید; تلفن همراه شما نه تنها تعمیر نمی شود، بلکه ممکن است آسیب های جبران ناپذیرتری به آن وارد شود.

یکی دیگر از موضوعات مهم در تعمیرات موبایل استفاده کردن از قطعات اورجینال و اصلی است. اگر در حین تعمیر از قطعات کپی به جای اصلی استفاده شود کارایی گوشی موبایل، مثل قبل نبوده و با مشکل، مجددا رو به رو می‌شود. همان طور که اشاره کردیم، در مراکز تخصصی و معتبر، تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال صورت می‌گیرد.

توصیه ما به شما قبل از سپردن گوشیتان به تعمیرکار موبایل این است که، حتما نکات و ویژگی‌‌هایی که در این قسمت اشاره می‌کنیم را در نظر داشته باشید.

برای رفع تمامی این مشکلات مرکز تعمیرات موبایل امدادکاران را به شما معرفی می‌کنیم. این مرکز یکی از بهترین مراکز تعمیر موبایل در کل تهران می باشد.

اگر گوشی موبایل شما آخرین مدل گوشی است و یا آن را خیلی خوب نگه داشته‌اید این کار بسیار تحسین برانگیز است. بنابراین حتی اگر در نگهداری صحیح تلفن همراه خود به خوبی عمل نکرده باشید. به شما قول می‌دهیم که با یک مرکز خدمات موبایل تخصصی، دیگر نگران خرابی و تعمیر گوشی موبایل خود نخواهید بود.

تعمیر موبایل در محل تهران

مجموعه امدادکاران، برای تعمیرات موبایل، از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده استفاده می‌کند. این مرکز، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی آیفون، تعمیر گوشی سامسونگ، ال جی و برندهای دیگر را ارائه می‌دهد.

کلیه خدمات تعمیرات موبایل توسط امدادگران در محل مورد نظر برای شما ارائه می‌شود. شما می‎توانید از خدمات تلفن همراه امدادکاران برای تعمیر گوشی خود در محل کار، منزل، و یا هر مکان دیگری که بخواهید استفاده کنید.

امدادکاران، گارانتی و اصالت کالا را برای تمامی خدمات خود را ارائه می‌دهد. تعویض قطعات در این مرکز تنها زمانی انجام می‌شود که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

برای امدادگران هیچ فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران زندگی می کنند، تعمیرات موبایل در شمال، غرب، جنوب، شرق و مرکز تهران در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام، می توانید از طریق سایت امدادکاران به نشانی https://www.emdadkaran.com اقدامات لازم را انجام دهید و به صورت رایگان ازز کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعمیرات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از اجرای طرح کهربا توسط۶ بانک خبر داد و گفت: با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند. 

او گفت:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون 6 بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

به گزارش تسنیم، پیش از این محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفته بود: در طرح کهربا، این امکان فراهم شده تا اطلاعات کارت های بانکی که الان به صورت فیزیکی در اختیار افراد است در گوشی تلفن همراه افراد در قالب یک اپلیکشن ثبت شود و فرد در هنگام خرید وقتی به فروشگاه مراجعه می کند گوشی تلفن همراه فرد تبدیل به هر یک از کارت های بانکی وی می شود. کافی است یکی از کارت ها به صورت پیش فرض انتخاب شود و پس از باز شدن قفل گوشی تلفن همراه بارکد خوان مقابل گوشی قرار گیرد و پول کالای خریداری شده جابه جا ‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز