Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:42:44 GMT

انواع طرح لایه باز هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۲۹۹۶

انواع طرح لایه باز هفته دفاع مقدس

زمانی که نیاز به طرح بنر، پوستر، کارت ویزیت، تراکت، اینستاگرام و حتی ویدئو برای مناسبت‌های مختلف دارید، داشتن طرح‌های لایه باز گرافیکی و پروژه آماده افترافکت می‌تواند دست شما را باز بگذارد. سایت طرح دات آی آر با ارائه طرح‌های لایه باز و پروژه افترافکت متنوع، با بهترین کیفیت در کمترین زمان به‌صورت حضوری و آنلاین در خدمت شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از طرح دات آی آر، هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم ملی است که به‌منظور گرامی‌داشت و قدردانی از تمام رزمندگان، جانبازان و شهدای جنگ تحمیلی مراسم و همایش‌های مختلف توسط سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. بنابراین پوستر و بنر هفته دفاع مقدس، در مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین تیزر و کلیپ‌های متعددی از تلویزیون و رسانه‌های دیگر پخش می‌گردد. طرح دات آی آر به دلیل اهمیت هفته دفاع مقدس جدیدترین طرح های لایه باز بنر و پوستر دفاع مقدس، طرح ایسنتاگرام دفاع مقدس و پروژه افترافکت دفاع مقدس را توسط طراحان متخصص و افراد با تجربه طراحی نموده و روی سایت قرار داده است.

انواع فایل لایه باز هفته دفاع مقدس

انواع طرح لایه باز هفته دفاع مقدس شامل موارد زیر است:

1- طرح بنر هفته دفاع مقدس

وب‌سایت tarh.ir با کمک طراحان هر ساله جدیدترین طرح‌های بنر لایه باز هفته دفاع مقدس را به محصولات خود اضافه می‌کند. طرح بنر هفته دفاع مقدس بسته به نیاز و نوع مراسم شامل انواع مختلفی مانند، طرح بنر اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس، طرح بنر خام، اطلاعیه مراسم یادواره شهدا، طرح استند دفاع مقدس، طرح بنر بک گراند دفاع مقدس است. بنر خام هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا شامل جایگاه تصاویر شهدا و اطلاعات مراسم یادواره شهدا می‌باشد. فایل لایه باز هفته دفاع مقدس می‌تواند جهت اطلاع رسانی به صورت طرح پست و استوری دفاع مقدس در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
 

2- طرح پوستر هفته دفاع مقدس

پوسترها  معمولاً به عنوان اعلام عمومی رویدادهای مهم در یک کشور مانند هفته دفاع مقدس طراحی می‌شوند. طرح لایه باز پوستر هفته دفاع مقدس شامل طرح پوستر یادواره شهدا، پوستر مادر شهید، پوستر گرامیداشت شهدا و ... می‌باشد. شما در سایت طرح دات آی آر می‌توانید انواع طرح پوستر دفاع مقدس لایه باز را مشاهده و خریداری کنید. طرح پوستر خام دفاع مقدس و یادواره شهدا شامل جایگاه تصاویر شهدا می‌باشد و شما می‌توانید طرح پوستر لایه باز هفته دفاع مقدس را ویرایش نموده و تصاویر شهدای مورد نظر خود را در آن قرار دهید. 

3- پروژه افترافکت هفته دفاع مقدس

یک پروژه آماده افترافکت هفته دفاع مقدس به نحوی طراحی شده تا اکثر کاربران بتوانند به راحتی متن، رنگ و عناصر طراحی را بدون نیاز به درک ساختار فایل پیچیده ایجاد شده توسط طراحی موشن گرافیک تغییر دهند. معمولاً طراح با ارائه اجزای آماده‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر و متن خود را به راحتی تغییر دهید.

در وب سایت tarh.ir شما شاهد جلوه خاصی از پروژه افترافکت دفاع مقدس مانند موارد زیر خواهید بود:

پروژه آماده افترا فکت هفته دفاع مقدس

پروژه آماده تیزر خام دفاع مقدس

کلیپ اینستاگرام دفاع مقدس

استوری موشن هفته دفاع مقدس

4- تایپوگرافی هفته دفاع مقدس

شما می‌توانید حروف بدون تصویر یا تصاویر بدون حروف و کلمات داشته باشید، اما وقتی آنها را مانند یک پازل کنار هم قرار دهید، یک طرح خاص به دست می‌آورید. اثری هنری که پیام دارد و به تایپوگرافی معروف است.

در طرح بصری، نوشتن متن مهم‌ترین قطعه پازل شرکت‌ها برای انتقال پیام برندشان است. در طرح لایه باز هفته دفاع مقدس هم سعی شده تا از این هنر زیبا برای اهداف شما کمک بگیریم و طرح‌های زیبایی از تایپوگرافی هفته دفاع مقدس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تایپوگرافی دفاع مقدس با عناوین دیگری مانند کالیگرافی هفته دفاع مقدس، خوشنویسی دفاع مقدس، تایپو دفاع مقدس، کالی‌گرافی دفاع مقدس نیز نامیده می‌شود.

5- لوح تقدیر دفاع مقدس

طراحی یک لوح تقدیر خام کار اصولی است که نیاز به یک فرد حرفه‌ای دارد. زیرا با کمک آن می‌توانید علاوه با دادن یک هدیه خاص برای این روز خجسته و ماندگار، کسب و کار خود را هم تبلیغ کنید.

طرح‌های لوح تقدیر هفته دفاع مقدس و لوح سپاس دفاع مقدس را می‌توان از طرح دات آی آر دانلود و استفاده کرد. بخش طرح تقدیرنامه دفاع مقدس شامل نمونه‌هایی از طرح‌ لایه باز لوح تقدیر دفاع مقدس می‌باشد که تحت عناوین زیر روی وب سایت طرح دات آی آر بارگذاری شده است:

طرح لوح تقدیر خانواده شهدا

لوح تقدیر شهدا

لوح تقدیر لایه باز مادر شهید

لوح تقدیر پدر شهید

لوح تقدیر یادواره شهدا

طرح بک گراند دفاع مقدس- طرح پست و استوری دفاع مقدس
 


از کدام سایت طرح لایه باز هفته دفاع مقدس خریداری کنیم؟

در زمان دانلود یا خرید طرح گرافیکی لایه باز باید به یک وب سایت معتبر و به روز مراجعه کنید چرا که مهم‌ترین نکته در این سایت‌ها داشتن نماد  اعتماد اینترنتی است. از آنجایی که شرکت‌های متعددی در زمینه فروش طرح‌های لایه باز فعال هستند، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. سایت طرح دات آی آر بهترین سایتی است که طراحی گرافیکی لایه باز را با دسته‌بندی‌های مختلف در اختیار مراکز چاپ و چاپخانه‌ها و طراحان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای  قرار می‌دهد و می‌توانید آن را به راحتی دانلود و استفاده کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس بنر پوستر بنر هفته دفاع مقدس طرح های لایه باز پروژه افترافکت یادواره شهدا دفاع مقدس پروژه آماده دفاع مقدس لوح تقدیر طرح پوستر طرح بنر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه خاتون مهدیان پور» عصر دوشنبه در نشست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فعالیت در حوزه دفاع مقدس موجب افزایش غنای این حوزه خواهد شد، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی برای تمام اقشار جامعه برنامه دارد.

وی با اشاره به وجود سه هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشور، افزود: ۱۲۳ کتابخانه عمومی در استان مازندران در دو حوزه روستایی و شهری فعال است که ۳۸ کتابخانه در روستاها فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به تهیه تقویم فرهنگی سالانه در این اداره کل ادامه داد: یکی از موضوعات مورد تأکید در این تقویم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مهدیان پور با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در حوزه دفاع مقدس، رونمایی از کتاب «دایی» خاطرات رزمنده ایثارگر «علی یحیی‌پور»، کتابواره شهدای خلبان مازندران، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، مسابقات کتاب و کتابخوانی و جشنواره کتابخوانی رضوی را از جمله فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران با بیان اینکه در سالجاری فعالیت‌های ما با محوریت دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران انجام می‌شود، تصریح کرد: به همت این اداره کل و با مشارکت برخی نهادها از پوستر نشان ادبی سرو سرخ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه نشان ادبی سرو سرخ فرصتی برای معرفی کتاب و نویسندگان گمنام حوزه دفاع مقدس استان مازندران است، تأکید کرد: این جشنواره با موضوع بررسی کتاب‌های جبهه مقاومت، شهدا، جانبازان و رزمندگان است که در ۱۰ سال اخیر به رشته تحریر درآمده است در بخش‌های خاطره نویسی و داستان و بخش ویژه‌ای که با عنوان نقش زنان مازندران در جنگ، برای این نشان ادبی درنظر گرفته شده برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران در پایان هم افزایی و تعامل بیشتر را عامل موفقیت در فعالیت‌ها برشمرد و پیشنهاد ایجاد کتابخانه ویژه دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس مازندران داد، خاطرنشان کرد: این کتابخانه اولین کتابخانه ویژه دفاع مقدس خواهد بود.

کد خبر 6085837

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس