Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش رقابت‌های دور گروهی لیگ ملت‌ها به پایان رسید و هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات مشخص شدند. بر این اساس تیم‌های ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند جواز حضور در جمع هشت تیم نهایی VNL را کسب کردند.

یکی از درخشان ترین بازیکنان مرحله گروهی مسابقات پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران یعنی امین اسماعیل‌نژاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که از همان هفته اول جای صابر کاظمی را در ترکیب تیم ملی گرفت و توانست در بیشتر بازی‌های ایران لقب امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد.

در همین راستا FIVB بعد از اتمام دور گروهی آمارهای فردی را هم منتشر کرده است. بر این اساس امین اسماعیل نژاد با کسب ١٩٣ امتیاز در جمع امتیازاورترین‌های مرحله گروهی رتبه دوم را به خود اختصاص داده و فقط نیمیر عبدالعزیز هلندی را از این حیث بالاتر از خود می‌بیند؛ فوق ستاره هلندی ها که موفق شده آمار خیره‌کننده ٢٣١ امتیاز را به ثبت برساند.

امین در یکی دیگر از بخش ها نیز در جمع بهترین‌ها قرار دارد. اسماعیل نژاد با ثبت ١۶٩ حمله موفق بالاتر از یوجی نیشیدا دومین بازیکن برتر مسابقات از این لحاظ بوده است. او در این بخش نیز فقط نیمیر عبدالعزیز با ١٩١ حمله موفق را بالاتر از خود می‌بیند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امین اسماعیل نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان

احمد اسماعیل زاده٬ مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: مردم باید اهمیت زیادی به تغذیه خود بدهند تا بروز چاقی، دیابت و پر فشاری خون در بین آن ها کاهش پیدا کند. 

 وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه تغذیه سالم سیاست‌های مختلفی از جمله نان کامل را دنبال می‌کند تا نان حاوی فیبر در اختیار مردم قرار بگیرد. مصرف نان فاقد فیبر می‌تواند سبب بروز سرطان در مردم شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: آموزش‌های تغذیه در مراکز بهداشتی ارائه شده و کارشناسان تغذیه در خانه‌های بهداشت روستایی مستقر خواهند شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت پیگیری توزیع شیر در مدارس و کاهش قند در نوشیدنی‌های شیرین است.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون مرگ و میر‌های زیادی مربوط به بیماری‌های مزمن و غیر واگیر هستند و عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است. 

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تغذیه سالم نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر دارد.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت ادامه داد: مصرف زیاد مغزها و آجیل در مقادیر بیشتر از نیاز بدن، به دلیل این که دارای چربی بالایی هستند، می‌تواند انرژی زیادی را وارد بدن فرد کند و در نهایت منجر به افزایش وزن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • فرمانده تحت تعقیب فلسطینی کیست؟ + فیلم
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است