Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به قم، از آمادگی دولت برای انجام تعهدات خود در زمینه تامین و تخصیص ارز مورد نیاز کارخانه در حال احداث تولید چادر مشکی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور روز سه‌شنبه در ابتدای سفر خود به قم با حضور در محل احداث کارخانه در حال ساخت تولید چادر مشکی در این استان، تسریع در تکمیل این طرح کلان تولیدی کشور را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت بر اساس تعهدات انجام شده در خصوص تامین ارز مورد نیاز این طرح آمادگی دارد.

معاون کارخانه چادر مشکی قم نیز در این بازدید گفت: این طرح در یک عرصه ۱۶ هکتاری و اعیانی ۵۰ هزار متر مربعی در قالب سه سوله خط تولید در حال احداث می‌باشد و هم اکنون دیوارکشی‌های آن به‌صورت کامل انجام شده‌است.

حسین زمانی با بیان اینکه برای احداث این طرح ۲ هزار و ۵۰۰ تن اسکلت فلزی به‌کار خواهد رفت، خاطرنشان کرد: در این واحد تولیدی ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات نساجی در ۳۵ ردیف انواع چادر مشکی تولید خواهد کرد.

وی بیان داشت: ۱۸ میلیون متر مربع پارچه هر سال در این واحد تولید می‌شود که ۴۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند، تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده‌است.

 وی ادامه داد: همچنین ۳۲.۵ میلیون دلار اعتبار ارزی برای این طرح نهایی شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت چادر مشکی چادر مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل