Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر که به پاریس سفر کرده است با کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، بنا بر اعلام وزارت امور خارجه قطر، در این دیدار درخصوص آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله برنامه هسته‌ای ایران، مساله فلسطین و بحران اوکراین گفت وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار بر اهمیت "رسیدن به توافق عادلانه درخصوص مذاکرات هسته ای ایران و لزوم رسیدن به راه حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین" تاکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قطر فرانسه برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که غرب در آستانه یک درگیری نظامی مستقیم بین قدرت‌های هسته‌ای است؛ اتفاقی که پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت.

لاوروف در پیامی ویدئویی خطاب به شرکت کنندگان در «کنفرانس منع اشاعه مسکو» گفت: «در عین حال، غربی ها به طور خطرناکی در آستانه درگیری نظامی مستقیم بین قدرت های هسته ای هستند که مملو از پیامدهای فاجعه بار است».

به گفته لاوروف، این واقعیت که «تروئیکا» غربی (آلمان، فرانسه، انگلیس) و کشورهای دارای سلاح هسته‌ای جزو حامیان اصلی اوکراین هستند، نگرانی خاصی دارد. وی افزود که « مسکو این را خطرات استراتژیک جدی می بیند که منجر به افزایش سطح خطر هسته ای می شود.»

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: اکنون جهان شاهد بحرانی در زمینه کنترل تسلیحات، خلع سلاح و عدم اشاعه هسته ای است که نشان دهنده وخامت عمیق و بی سابقه امنیت بین المللی است.»

کد خبر 6085276

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی