Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نخستین کنگره بدنسازی و تناسب اندام اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری کنگره بدنسازی و تناسب اندام رفع شکافی بود که بین علم و عمل ایجاد شده است. در این گردهمایی سعی کردیم قهرمانان، مربیان و اساتید را دور هم جمع کنیم و این شکاف را به حداقل برسانیم.

وی افزود: هدف دیگر ما از برگزاری این کنگره این بود که بگوییم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای اشاعه ورزش پاک قدم برمی دارد و این اتهاماتی که به ورزشکاران جامعه بدنسازی می‌زنند به هیچ وجه درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی ورزشکاران ما در رویداد‌های ملی و بین المللی در هر رشته‌ای که حضور داشتند تست دوپینگ دادند و با متخلفین برخورد شده است. همین جا باید از زحمات دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که همواره همراه ما بود تشکر کنم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین فدراسیون‌های ورزشی ایران با دارا بودن بیش از ۸۰ درصد باشگاه‌های ورزشی کشور توانسته نقش بی بدیلی در توسعه ورزش همگانی، احیای چرخه کار آفرینی ورزشی و احیای چرخه اقتصادی ورزشی داشته باشد. به جرات می‌توانم بگویم هیچ کدام از فدراسیون‌ها از لحاظ مخاطب با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نمی‌توانند رقابت کنند.

وی ادامه داد: تنها راهی که ما می‌توانیم جلوی سو مصرف مواد نیروزا را بگیریم، آموزش است. به همین خاطر دوره‌های اموزشی زیادی را برگزار کردیم. در برخی موارد برای کسانی که می‌خواستند مربی فدراسیون بشوند اجبار کردیم تا در دوره‌های کنترل دوپینگ شرکت کنند. همچنین با وجود هزینه‌هایی که داشت، در هر مسابقه ورزشکاران آزمایش دادند و کنترل شدند و ما معتقد هستیم ورزش پاک تاوان دارد و ما حاضریم برای محقق شدن این امر هزینه کنیم.

نصیرزاده در پایان عنوان کرد: ورزشکاران ما در میادین بین المللی به عنوان یک سرباز برای اعتلای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی تلاش و مبارزه کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند. ما نیز در مراسم‌هایی که برگزار کردیم چه از این قبیل جلسات چه در سفر‌های استانی در حد وسع فدراسیون از زحمات ورزشکاران تقدیر به عمل آورده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

در گزارش عصر ایران آمده است:اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است. همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896621

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد