Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:53:35 GMT

همه اتفاقات در کشور حتی در برجام در گرو مقاومت است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۶۱۱

همه اتفاقات در کشور حتی در برجام در گرو مقاومت است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی شامگاه سه شنبه در همایش گرامی داشت شهدای محور مقاومت در شاهین شهر با تبریک فرا رسیدن عیدسعید غدیرخم اظهار داشت: در زمانی دشمن به کشور ما در هشت سال دفاع مقدس حمله کرد که زیرساخت‌های آن دچار مشکل بود؛ زمانی رژیم بعثی با چراغ سبز آمریکا به ایران حمله کردند تا اندیمشک و ذفول آمدند و سراغ جاده تهران را می‌گرفتند اما وقتی نیروهای مقاومت از جمله بسیج مردمی به فرمان امام خمینی به صحنه آمدند با عملیات‌های مختلف دشمن را ناکام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقاومت لشکر امام حسین به فرماندهی شهید حسین خرازی و سایر رزمندگان اصفهانی در عملیات فتح المبین غیر قابل توصیف است در مجموع باید گفت فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف غیرقابل توصیف بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تنها جنگی که شرق و غرب یک طرف و یک کشور یک طرف دیگر بود، جنگ ایران و عراق بود، ابراز داشت: بعد از اینکه صدام توسط آمریکا به درک واصل شد عملاً عراق مثل یک استان به ایران متعلق شد؛ اتفاقی افتاد که محور مقاومت با فرماندهی شهید قاسم سلیمانی تقویت و الان این اتفاق باعث شده که اسرائیل از ترس هر لحظه حزب الله شب و روز خواب نداشته باشند.

وی اضافه کرد: رزمندگان جریان مقاومت در جنگی مانند جنگ ۳۳ روزه مقابل قوی‌ترین ارتش جهان به نام اسرائیل جنایت کار مقاومت و ایستادگی کردند و آن را شکست دادند.

شهید سلیمانی بزرگ مرد محور مقاومت بود

سردار چهارباغی با بیان اینکه توطئه آمریکایی و اسرائیلی داعش را به وجود آورد و نزدیک ۷۰ درصد سوریه را که هم پیمان جمهوری اسلامی و پل محور مقاومت بود را گرفتند، افزود: این در حالی بود که فرزندی از جنس مقاومت و از همرزمان شهید خرازی و همت و … اجازه نداد این توطئه به سرانجام برسد، زمانی که در سوریه بودم با کمک حاج قاسم دو گردان توپخانه راه انداختیم و زیر تیر رأس اسرائیل بزرگ عملیات توپخانه را انجام دادیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم محاصره حرم حضرت زینب و فرودگاه دمشق را در اولین گام باز کرد؛ شهید سلیمانی بزرگ مرد محور مقاومت بود و در مرحله اول قلب داعش را نابود کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرماندهان ارشد ارتش روسیه که با ما در سوریه همکاری می‌کردند از توانمندی‌های ایران متعجب شده بودند، افزود: حاج قاسم با افتخار و با مدیریتی که داعش نسخه داعش و حامیان او را در عراق و سوریه را پیچید و نابود کرد.

وی گفت: بعد از گذشت ۱۰ سال که تمام کشورهای عربی و غربی متحد شده بودند که بشار اسد برود امروز شاهدیم که با قدرت بیشتری در حال فعالیت است.

سردار چهارباغی با بیان اینکه ترامپ دیوانه بزرگ‌ترین اشتباه را کرد که قاسم سلیمانی را شهید کرد، ادامه داد: چرا که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب تقویت محور مقاومت شد، اگر هزاران کتاب به نگارش در بیایید کسی نمی‌تواند عظمت قاسم سلیمانی را تعریف کند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و زدن پایگاه عین الاسد در عراق باعث شد هیبت آمریکا را در منطقه به ذلت بکشاند، اضافه کرد: همه اتفاقات در کشور، حتی در برجام در گرو مقاومت است دشمن هم در حال فشار و محاصره‌های اقتصادی است که برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری از این پیچ سربلند بیرون خواهیم آمد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید جواد قربانی شهید مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5536981

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهدای مقاومت شهید سلیمانی شاهین شهر عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و هفتمین سفر استانی دولت دعای عرفه حجاب و عفاف نماز عید قربان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل شیراز ایلام قاسم سلیمانی محور مقاومت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان