Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مهدی سلمانی گفت: عملیات عمرانی این طرح به اتمام رسیده و تنها یک معارض در این طرح باقی مانده است. 

او می گوید: در این ملکی که در مسیر طرح قرار دارد، شهروندی سکونت دارد وبرای  در نظر گرفتن حقوق ملکی شخص، افتتاح فاز سوم کنارگذر مهرشهر مقداری به تعویق افتاده است.

به گفته مدیرکل نظارت بر اجرای تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه‌ها شهرداری کرج به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق این شهروند، رفع معارض از مراجع قانونی در حال پیگیری است و با توجه به این که طرح آماده بهره‌برداری است، به‌محض رفع این مانع، شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرگذر تقاطع غیر همسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

سید جلال ملکی به ایرنا گفت: ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه امروز حادثه آوار در خیابان قزوین-سبحانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در قطعه زمینی به وسعت یک هزار متر که به عمق چهار متر گودبرداری شده بود در ضلع غربی این زمین حادثه تخریب روی داد که ۲ کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با عملیات گودبرداری و جستجو، کارگر ۵۰ ساله تبعه کشور افغانستان را از زیر آوار خارج کردند که این کارگر زنده اما مصدوم بود.

وی اظهار کرد: عملیات آتش نشانان برای جستجوی کارگر دوم ادامه یافت و پس از دقایقی جسم بی جان کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان پیدا شد.

ملکی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز در هنگام گودبرداری در پروژه های ساختمانی حوادث تلخ اینچنینی را شاهد بوده ایم از این رو از مهندسین و پیمانکاران ساختمانی درخواست داریم این عملیات حساس را با تجهیزات و تمهیدات ایمنی لازم انجام دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان