Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد علاقه دارد تیمش همواره ابتکار عمل را در دست داشته باشد. 

اریک تن هاخ در نشست خبری خود قبل از بازی دوستانه منچستریونایتد مقابل ملبورن ویکتوری حاضر شد. 

طرفداری | به گزارش اسکای، سرمربی هلندی شیاطین سرخ در این نشست، پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وضعیت کریستیانو رونالدو

ما بیانیه‌ای صادر کردیم و پس از آن چیزی تغییر نکرده است. 

کیفیت منچستریونایتد 

به نظر منچستریونایتد پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازیکنان واقعا خوبی در اختیار دارد. ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم ولی همچنین عده زیادی بازیکن جوان که پتانسیل بالایی دارند. حالا باید پتانسیل‌شان را شکوفا کرد و به همین جهت باید تلاش بسیار زیادی انجام بدهیم. منچستریونایتد به همین شهرت دارد. مارکوس رشفورد یکی از همین‌هاست، درست است؟ این نشانه‌ای از آکادمی منچستریونایتد است و پس از او استعدادهای بیشتری در راه خواهد بود. 

انتظارات از تیم 

خواسته من این است که تیم در هر قسمت، فعال باشد. این مهم‌ترین چیز است: این که بازیکنان ابتکار عمل داشته باشند؛ چه با توپ و چه بدون آن، چه در حمله و چه در دفاع. 

رویکرد دفاعی تیم

نمی‌توانم بگویم (مقابل لیورپول) با یارگیری نفر به نفر بازی کردیم. ما در بازه مشخصی یارگیری نفر به نفر کردیم و البته ما به دنبال پرس کردن هستیم. ما می‌خواهیم دائما پرس کنیم و این یعنی دنبال فوتبالی هستیم که تیم در آن منفعل نباشد. گاهی می‌توانیم این کا را از جلو انجام بدهیم ولی اگر چنین چیزی میسر نبود، به عنوان یک تیم باید بازیخوانی کنیم و به عقب برگردیم. ولی در آن صورت هم دنبال پرس کردن خواهیم بود. این باید در تمام حالات، هدف‌مان باشد. 

بازگشت هری مگوایر

مگوایر برای بازی فردا در دسترس است. باید ببینیم. فکر می‌کنم بتواند یک نیمه بازی کند. این پیش فصل است ولی در فوتبال، برای برنده شدن بازی می‌کنیم. در نهایت همیشه برنده شدن مهم است. از سوی دیگر باید در پیش فصل به ارتقای سطح تیم بپردازیم و این هم هدف بزرگی از مسابقات دوستانه است. 

پست ایده‌آل دونی فن ده بیک

او می‌تواند هم در عقب و هم در جلوی خط میانی بازی کند و من این را از قبل می‌دانم. اما پستی که بهتر از همه قابلیت‌هایش را نشان می‌دهد، حضور در پشت مهاجم مرکزی است؛ جایی که بتواند وارد محوطه جریمه حریف شود. او واقعا به خوبی می‌داند که باید در کدام ناحیه حضور داشته باشد. 

رضایت از عملکرد جیدون سانچو در سمت راست

واقعا از دیدنش خوشحال شدم. ما در سمت چپ شرایط خوبی داریم ولی فکر می‌کنم در بازی با لیورپول دیدید که در سمت راست هم خطرساز هستیم. واقعا نکته خوشحال کننده‌ای بود چون به هر حال ما دوست داریم سلاح‌هایی را در اختیار داشته باشیم. وقتی این ابزار فقط در یک سمت تجمع پیدا کرده باشد، شرایط قابل پیش بینی می‌شود به همین جهت، ما می‌خواهیم در دو مسیر دیگر بهتر شویم، از جمله در مرکز زمین. ما باید بتوانیم از هر سمت حمله کنیم. 

اخبار داغ 

افشین پیروانی در بیمارستان بستری شد وقتی همه گزینه های اصلی تیم ملی در چند ساعت دود شدند! آنسو فاتی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو بست / عکس یوویچ: کریستیانو رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ است و به همین خاطر شماره 7 را انتخاب کردم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم

علی عبدی کارشناس مسائل منطقه گفت:  رژیم صهیونیستی در حال انجام  بازی روانی با ماست و اگر هوشیاری لازم را نداشته باشیم، این بازی روانی را می‌بازیم.

وی افزود: اسرائیل رژیمی جنایتکار است که از هیچ اقدامی فروگذار نیست بنابراین باید همه تمهیدات لازم از جمله پدافند هوایی را در نظر داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • هدف بعدی حملات ایران بعد از اسرائیل مشخص شد؟ | هشدار جدی به یک کشور عربی
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲