Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» عصر روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به طورمستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در این میهمانی که میزبان اصلی آن مردم هستند هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر خیابان ولی‌عصر (عج) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی، هنری، دینی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برپا خواهند کرد.

به همین مناسبت شبکه‌های سیما ضمن اطلاع رسانی گسترده برای دعوت از اقشار مختلف مردم و عاشقان امامت و ولایت برای حضور در این جشن بزرگ و نیز اعلام راه های مشارکت خیران و بانیان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن، مراسم اصلی در روز دوشنبه از ساعت 18 تا 22 را به صورت زنده پخش خواهند داد.

همچنین برخى شبکه هاى سیما در طول مسیر در محل هاى مختلف جایگاه برپا مى‌کنند و میزبان مردم خواهند بود.

حدود سیصد نفر از عوامل مرکز تولید و فنى سیما این جشن ١٠ کیلومترى را با به کارگیرى حداقل ٥٠ دوربین و نیز تجهیزات حرکتى و تصاویر هوایى و پشتیبانى ١٠ واحد سیار و ١٠ سامانه ارسال پخش زنده سیار پوشش خواهند داد.

همچنین گزارشگران سیما با حضور در این مراسم، حال و هوای این جشن و سرور و شادى و ابراز ارادت مردم به ساحت نورانى پیامبر اکرم(ص) و حضرت على(ع) را در فواصل برنامه های شبکه‌ها، گزارش مى کنند. براى این منظور تدوین سیار در محل هم از دیگر تمهیدات مرکز تولید و فنى سیما است تا گزارش‌هاى شبکه‌ها سریع تر به آنتن برسد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشن ۱۰ کیلومتری غدیر خیابان ولی عصر عج حضرت على ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟