Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کمیجان نعمت کمیزی صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های در دست اقدام بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی در شهرستان کمیجان شامل ساخت ۳ دستگاه خانه مسکونی برای نیازمندان در روستاهای چلبی،کوت آباد ویساول است که در حال احداث می‌باشد.

وی افزود: این واحدها با متراژهای ۵۳ متر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال احداث است و مراحل گودبرداری و شناژ کف ساختمان‌ها نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان بیان کرد: شبکه آبرسانی روستاهای راستگردان، سلوکلو، کوت‌آباد به علت فرسودگی شبکه آبرسانی مردم روستاها دچار مشکل شده بودند که طرح‌های تعویض این شبکه در حال انجام است.

کمیزی اضافه کرد: پروژه آبرسانی در این روستاها با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

وی همچنین بیان کرد: پروژه ساخت مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب روستای کلوان، راستگردان، سلوکلو هم پیشرفت‌های خوبی داشته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه ساخت مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی صالحی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.   وی افزود: در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) احداث شده است.   مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته (سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.   صالحی یادآور شد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.   وی اضافه کرد: جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد‌های ساختمانی خود را تکمیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد