Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل محیط زیست مازندران اعلام کرد:به دلیل آتش آتش زدن کاه و کلش باقیمانده در مزارع کشاورزی حاشیه جنگلی پارک ملی پابند تعدادی از درختان جنگلی در مجاورت این پارک ملی دچارحریق شده که با حضوربه موقع نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست (پارک ملی)، منابع طبیعی، جوامع محلی و دوستداران طبیعت پس از ۲ ساعت تلاش بی وقفه این آتش سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عامل آتش سوزی انسانی و متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

بیش از پنج هکتار از عرصه جنگلی ضلع شمالی سد سنبل رود شهرستان سوادکوه شمالی هم ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه دچار حریق شد که با تلاش ماموران منابع طبیعی، آتش نشانی، گروه‌های مردمی، بسیجی و سپاهی حریق مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران آتش سوزی مراتع پارک ملی پابند منابع طبیعی پارک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود

شهردار ساری از افتتاح فاز اول پارک جنگلی شهید نوبخت ساری به عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی شمال کشور در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدحسین قبادی صبح امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت ساری، بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور با بیان اینکه مساحت این پارک جنگلی یک‌هزار و ۹۴ هکتار است، اظهار کرد: این پارک در حوزه جنگل‌داری ساری- کیاسر و در جنوب مرکز استان قرار دارد.

وی افزود: با وجود توقف چندساله عملیات اجرایی این پروژه، راه دسترسی پارک جنگلی شهید نوبخت کمتر از یک‌صد روز آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار ساری با بیان اینکه این پروژه شهری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آرامش و برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در فضایی امن و مناسب در دست اجرا است، گفت: با اتمام این پروژه یک‌هزار و ۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

قبادی با اعلام اینکه فاز اول این پارک آماده بهره‌برداری است و در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: فاز دوم پارک نیز به‌زودی شروع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل همه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، خاطرنشان کرد: تداوم تعامل و همکاری این دستگاه‌ها در اتمام این پروژه مطمئناً تأثیرگذار است.

کد خبر 744789

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • ماجرای آتش‌سوزی در پارک ارم چه بود؟
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد
  • نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد