Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:18:40 GMT

انتقاد سلیمی از پرداخت نشدن وام روستایی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۵۳۴

یک عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از پرداخت نشدن وام مسکن روستاییان گفت که سازمان برنامه و بودجه کوتاهی کرده است. ناطقان: علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (شنبه) در تذکری به رییس سازمان برنامه و بودجه  با بیان اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستاییان پرداخت نشده است گفت: تاکنون وام مسکن روستایی پرداخت نشده و سازمان برنامه کوتاهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در تذکر دیگری گفت: قرار بود در اجرای  قانون جهش تولید مسکن ۳۶۰ هزار میلیارد تومان منابع در صندوقی واریز شود که چنین اتفاقی رقم نخورده است؛ از رئیس جمهور درخواست داریم هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین باید دولت در خصوص سهم ۱۵ درصدی از معادن طی ۳ ماه به مجلس گزارشی را ارائه کند اما در این خصوص کوتاهی صورت گرفته است.

سلیمی همچنین با محکوم کردن اقدام کشور سوئد در خصوص زندانی کردن حمید نوری، گفت: دولت سوئد نشان داد که مستقل نیست و تحت فرمان تروریست ها قرار دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: سلیمی ، وام مسکن روستایی ، پرداخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سلیمی وام مسکن روستایی پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند