Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا امام جمعه از شروع ثبت نام و پذیریش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

وی گفت: این واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی و علوم پایه در ۲۲ عنوان رشته دکتری تخصصی و ۹۹ عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران درباره شرایط پذیرش دانشجودراین پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه‌های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکترى تخصصى (Ph.D.) و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی گفت: شروع کلاس‌های دانشجویان از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد و ۱۱ مرکز تحقیقاتی پردیس ارس در انتظار نخبگان جوان است. مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی، مرکز تحقیقات مهندسی صنایع غذایی، مرکز تحقیقات مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی، مرکز تحقیقات علوم روان شناسی و مشاوره، مرکز تحقیقات بین المللی انرژی و ساختمان سبز، مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی، مرکز تحقیقات هنر‌های دیجیتال، مرکز تحقیقات سگ‌های رهگیر، مرکز تحقیقات سامانه‌های هوشمند کاربردی ارس، مرکز تحقیقات شبکه حسگر بی سیم و مرکز تحقیقات ترکیبات طبیعی و دارویی از مراکزی است که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. شروع کلاس‌های دانشجویان از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد.

امام جمعه همچنین در مورد ثبت نام داوطلبان گفت: دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ می‌توانند تا روز جمعه ۳۱ تیرماه ثبت نام نمایند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران www.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www. aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن‌های ۷-۴۲۰۲۴۸۲۵-۰۴۱ (داخلی ۳۰۱-۳۱۰-۳۰۶) و ۸۸۹۹۰۵۲۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران مرکز تحقیقات بین المللی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاشانی نژاد نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت : آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان آغاز شد.

او افزود : آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

کاشانی نژاد  گفت : در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه پارسال ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان داریم.

کاشانی نژاد گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر ، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 


دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است