Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت چین در بغداد به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نشست جده عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سفارت چین در عراق در توییتی در واکنش به ادعاهای اخیر جو بایدن به نقل از وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین نوشت: خاورمیانه سرزمین متعلق به ملت های آن است نه حیاط خلوت دیگران.  اینجا چیزی به اسم «خلاء» وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره این توییت به اظهار اخیر جو بایدن در نشست عربستان است که گفته خلائی به سود روسیه، چین و ایران در منطقه نخواهیم گذاشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سفارت چین ، ایالات متحده آمریکا ، خاورمیانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سفارت چین ایالات متحده آمریکا خاورمیانه سفارت چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود

 دانمارک از برنامه خود برای تعطیلی سفارتش در بغداد به علت پایان ماموریت نیروهای نظامی این کشور در عراق خبر داد.

به گزارش تسنیم، وزارت خارجه دانمارک امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از خروج نیروهایش به عنوان بخشی از «ماموریت ناتو در عراق»، سفارت خود در بغداد را تعطیل کند.

سفارت دانمارک که به طور رسمی در سال 2020 بمنظور حمایت از مشارکت نیروهای این کشور به ماموریت ناتو افتتاح شده بود، با خروج اکثریت نیروهای نظامی دانمارک در 31 ماه مه تعطیل می‌شود.

پس از پایان فرماندهی دانمارک بر «ماموریت ناتو در عراق» در ماه مه 2022، این کشور همچنان سهم نظامی قابل توجهی در این مأموریت تا آغاز سال 2024 داشت. اما در حال حاضر تعداد کمتری از پرسنل دانمارکی به کمک در این ماموریت ادامه خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت نام در كاروان‌هاي عراق از فردا آغاز مي‌شود بغداد: ایجاد مرکز مشترک اطلاعاتی - امنیتی ایران، سوریه، روسیه و عراق

دیگر خبرها

  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد
  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • خشم تلویزیون عربستان از فشار بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران!
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بایدن: مصمم به جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم
  • کربی: نمی‌خواهیم شاهد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه باشیم
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران