Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم.

به گزارش ایمنا، دراگان اسکوچیچ بعد از تصمیم هیأت رئیسه این فدراسیون برای ادامه کار در تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: از حسن اعتماد اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ساعت‌ها وقت گذاشتم و با همکارانم تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از شرایط سختی که پیش رویمان قرار داشت، عبور کنیم.

وی افزود: طبیعتاً نگاه ما بعد از صعود به جام جهانی همین بوده و خواهد بود. از آقای ماجدی به عنوان نفر اول فدراسیون و بقیه عزیزان تشکر می‌کنم. شاید در اردوی گذشته مشکلاتی وجود داشته اما طبیعتاً ما از همه نقطه نظرات استفاده می‌کنیم تا بتوانیم با یک تیم ملی خوب راهی جام جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است و به همین دلیل از همه مردم ایران و همچنین کسانی که دلشان برای فوتبال و ورزش کشور می‌سوزد، می‌خواهم که از تیم ملی حمایت کنند. ما نگاهی به گذشته نداریم، آینده را می‌بینیم و در راه سختی که داریم باید تلاش دوچندان داشته باشیم.

اسکوچیچ یادآور شد: خیال مردم ایران راحت باشد که تمامی تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی حضور پرقدرت در جام جهانی پیش رو خواهد بود و امیدوارم نتایجی قابل قبول در خور شأن ایران در قطر کسب کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 588968

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ اسکوچیچ دعوای طارمی و اسکوچیچ اسکوچیچ در جام جهانی قطر دستیاران دراگان اسکوچیچ دلیل اخراج اسکوچیچ قهرمانی فولاد با اسکوچیچ کارنامه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برکناری اسکوچیچ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک

مسابقات جهانی قطر و کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک برگزار شد و مهدی الفتی عملکرد خوبی در این رویداد نداشت، اما با توجه به اینکه عملکرد ژیمناست‌ها در چند رویداد مورد توجه قرار می‌گیرد و امتیاز آنها محاسبه می‌شود تا ورزشکار المپیکی مشخص شود نام یک سهمیه برای ایران درج شده است.

البته هنوز فدراسیون ژیمناستیک کشورمان خبر کسب سهمیه را اعلام نکرده چرا که آنها منتظر هستند تا فدراسیون جهانی به طور رسمی با ارسال ایمیل سهمیه ایران را اعلام کند.

در دوره قبل هم سعیدرضا کیخا در یک قدمی المپیک توکیو قرار داشت که نتوانست آن را کسب کند. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال