Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، «ناصر کنعانی» روز دوشنبه در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: طنز دوران ما، آقای بایدن درست در سالگرد اولین آزمایش اتمی آمریکا و پس از بازدید از رژیم قانون‌شکنی که خود بمب اتمی مخفی دارد، تأکید می‌کند که «اجازه» نخواهد داد که ایران بمب بسازد.

بازارگرمی برای جلب رضایت رژیم آپارتاید اسراییل با بمب‌هایی که ایران هیچ‌گاه به دنبالش نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها جو بایدن ناصر کنعانی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جو بایدن ناصر کنعانی رژیم صهیونیستی جو بایدن ناصر کنعانی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) دوم اردیبهشت در واکنش به کشف گور‌های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه گفت: انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل‌عام و دفن دسته جمعی و پنهانی صد‌ها نفر از بیماران، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در غزه، موجب بهت و اندوه افکار عمومی جهان شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر حمایت حقوقِ بین‌الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ ژنو از مراکز بیمارستانی و درمانی اعلام کرد: ارتکاب جنایت مزبور علاوه بر احراز مسئولیت رژیم اسرائیل و مسئولیت کیفری مرتکبان صهیونیستی آن، موجِد مسئولیت بین‌المللی برای دولت‌های حامی شناخته شده این رژیم است.
کنعانی افزود: جنایات مکرر، سازمان یافته و گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از مصادیق بارز نسل‌کُشی و جنایت جنگی است و مقابله با بی کیفری آمران و مباشران جنایت یاد شده، بر عهده جامعه جهانی و مراجع بین‌المللی است.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این فاجعه هولناک، از دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس دوره‌ای شورای امنیت این سازمان و همه کشور‌ها و اعضای مسئولیت پذیر در جامعه جهانی می‌خواهد که علاوه بر محکوم کردن آن، از ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای تعقیب و رسیدگی قضایی این جنایت و مجازات عاملان و آمران آن استفاده کنند.
سازمان امدادرسانی غزه از کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب غزه خبر داد. براساس اعلام این سازمان پیش‌بینی می‌شود گور‌های دسته‌جمعی دیگری نیز در این مجتمع پزشکی وجود داشته باشد.
از سوی دیگر منابع فلسطینی از کشف پیکر‌های بیش از ۲۰۰ نفر در گور دسته جمعی در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • موضع کنعانی نسبت به کشف گور‌های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه
  • کنعانی: کشف گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه موجب بهت شده است
  • موضع ایران نسبت به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • کنعانی: رژیم صهیونیستی مسول قتل‌عام و دفن دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه است
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران