Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:30:17 GMT

موافق افزایش دامنه نوسان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۳۱۵

موافق افزایش دامنه نوسان هستیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، میثم فدایی گفت: سازمان بورس درباره تغییر دامنه نوسان از فرابورس درخواست گزارش کارشناسی محوری را کرد. ما نیز از فعالان بازار و سهامداران یک نظرسنجی از طریق کانال‌های مختلف انجام دادیم. ترکیب این موارد را به علاوه پیشنهاد خودمان به سازمان ارائه خواهیم کرد؛ البته پیشنهاد نهایی فرابورس این است که افزایش دامنه نوسان اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او؛ با استفاده از مدل‌های علمی نیز روی تاثیر افزایش دامنه نوسان بر نقدشوندگی کار آماری انجام شده است.

در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد که دامنه نوسان بازار اول بورس و فرابورس یک درصد به صورت متقارن اضافه و معاملات این بازار با دامنه نوسان ۶ درصد انجام می‌شود، اما بازار دوم با دامنه نوسان پنج درصد معامله خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر میثم فدایی اخبار مرتبط بازگشایی نماد سرخابی ها در چه مرحله ای قرار دارد؟ ۱۴۰۱/۳/۲۶ کدام عرضه اولیه ها به صندوق ها داده می شود؟ ۱۴۰۱/۳/۲۵ سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند / سریال مشکلات بانک آینده تمامی ندارد؟ ۱۴۰۱/۲/۲۰ پذیره نویسی صندوق اوراق دولتی با ساختار ETF در فرابورس ۱۴۰۱/۲/۱۹ بررسی اظهارنظرات پیرامون افزایش دامنه نوسان / اقدام مثبتی که می توانست کارآمدتر باشد! ۱۴۰۱/۱/۳۰ احتمال بازنگری برای تغییر دامنه نوسان در ماه های آینده وجود دارد ۱۴۰۱/۱/۲۹ آخرین ویدیو ها نام نویسی بیش از ۵۰ هزار نفر برای دریافت زمین و مسکن ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۲:۰۲ حضور سرزده خرس مادر و توله اش در خانه یک خانواده + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۱:۴۷ واژگونی مرگبار پژو در محور سقز - دیواندره + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۱:۳۱ وحشت یک گربه در خواب از دیدن کابوس و سقوط از محل خواب + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۸ جدیدترین نسل از جرثقیل؛ تکنولوژی پیشرفته در خدمت انسان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۵۹ موافق افزایش دامنه نوسان هستیم ۱۲:۵۶ مورینیو از اولین تتوی خود رونمایی کرد + عکس ۱۲:۴۸ تمام مراحل ثبت سفارش نهاده های دامی طبق قانون انجام شد ۱۲:۴۴ آداب برگزاری غدیر از نگاه ائمه علیهم السلام + عکس ۱۲:۳۸ اتفاق عجیب در قرارداد آقای سرمربی؛ بند فسخ برای همسر! ۱۲:۰۲ نام نویسی بیش از ۵۰ هزار نفر برای دریافت زمین و مسکن ۱۲:۰۱ ۱۶ اثر باستانی بسیار نادری که تاکنون کشف شده‌اند + عکس ۱۱:۴۷ حضور سرزده خرس مادر و توله اش در خانه یک خانواده + فیلم ۱۱:۴۳ روزی که تبسم کردن هم پاداش دارد ۱۱:۲۰ اختراع یک پچ نانویی به عنوان جایگزین قطره چشم ۱۱:۱۸ وحشت یک گربه در خواب از دیدن کابوس و سقوط از محل خواب + فیلم ۱۱:۱۴ جدیدترین نسل از جرثقیل؛ تکنولوژی پیشرفته در خدمت انسان + فیلم ۱۰:۵۴ ۴ کشور خواهان میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شدند ۱۰:۵۲ تایم لپسی ١٠ ثانیه ای از پروازهای جهان در ۵ ساعت + فیلم ۱۰:۴۷ آیا ویتامین C برای پوست شما مفید است؟ ۱۰:۴۵ پرداختی بیمه برای درمان ناباروری چقدر است؟ ۱۰:۴۳ ایران در پاسخ به ترامپ و بایدن اورانیوم را تا ۶۰ درصد غنی کرد، اما به صراحت اعلام کرده‌ سلاح هسته ای تولید نمی کند ۱۰:۴۰ ایران نفت را به آسیایی ها گرانتر از قبل می فروشد ۱۰:۳۹ هنوز هم می توان برای دریافت یارانه اقدام کرد؟ ۱۰:۳۷ آسمان مریخ در شب + فیلم ۱۰:۳۱ چرا پوشاک ایرانی به روسیه صادر نمی شود؟ ۱۰:۲۹ کندوان امروز و فردا یک طرفه می شود ۱۰:۲۸ خطر زایمان زودرس با استفاده این مواد بیشتر می شود ۱۰:۲۶ تردد در محورهای مواصلاتی بدون مشکل انجام می ‌شود ۱۰:۱۵ عاملی که خطر زوال عقل را افزایش می دهد ۱۰:۰۹ افزایش قیمت طلا با عقب نشینی دلار ۱۰:۰۷ آسمان شهرهای شمالی بارانی می شود ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۴ میلیاردی غرب تهران ۰۹:۵۵ شاهکاری جدید از سینمای هند؛ حمله حیوانات درنده به مهمانی انگلیسی ها + فیلم ۰۹:۵۰ کنکور ۱۴۰۲ با ۴ تغییر قطعی برگزار می شود ۰۹:۴۸ ثبت نام بیش از ۹۳۰ هزار سرپرست خانوار برای دریافت اینترنت رایگان ۰۹:۴۶ ترفندی جذاب برای فیلمبرداری حرفه ای با آیفون + فیلم ۰۹:۴۴ برج آزادی غدیری شد + فیلم ۰۹:۳۴ شکست سفر بایدن به عربستان برای کاهش قیمت نفت ۰۹:۳۱ ایلان ماسک تا پنج سال دیگر انسان را به مریخ خواهد برد ۰۹:۲۱ هیات رییسه با اجماع کامل تصمیم به ابقاء اسکوچیچ گرفت ۰۹:۱۹ دایی: زمان مناسبی نبود و هدایت تیم ملی را رد کردم ۰۹:۱۶ چگونه اهواز گرم ترین نقطه کره‌ زمین شد؟ + فیلم ۰۹:۰۰ ماشین لباسشویی سامسونگ چند؟ (جدول) ۰۸:۵۴ دو پروتکل مهم برای مقابله با زیرسویه های اومیکرون ۰۸:۲۷ افزایش ۴۰ درصدی فوتی های کرونا طی یک هفته ۰۸:۱۱ این ۴ حیوان را در خانه نگه ندارید! ۰۷:۳۰ ۵ شب سفر لاکچری به استانبول چقدر هزنیه دارد؟ + جدول ۰۱:۲۳ برخورد عجیب علی دایی با وزیر ورزش + فیلم ۰۱:۰۴ تصاویر درگیری در اتوبوس بی آر تی از زاویه دوربین خانم چادری ۰۱:۰۰ فال ابجد روزانه امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴ واکنش رامبد جوان به مخالفینی که به خندوانه حمله کردند ۰۰:۰۹ ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج ۲۳:۵۹ شستن صورت در حمام کار اشتباهیه؟ ۲۳:۴۴ معجون جادویی پاکسازی کبد با سیر و ... اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میثم فدایی افزایش دامنه نوسان برای دریافت فیلم ۰۹ شود ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، هم اکنون در بسیاری از نقاط استان‌های نیمه غربی، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های البرز، بخش‌هایی از غرب، شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش هستیم.

بارش‌ها به شکل رگبار و رعدوبرق بوده و ماهیت تندری دارند و در نتیجه احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در بسیاری از نقاط وجود دارد.

شدت اصلی بارش‌های هم اکنون در مناطقی از استان‌های مرکزی و لرستان می‌باشد.

کاهش محسوس دما در تهران از فردا

همچنین، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

فردا کاهش محسوس دما و از پنج شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 6085887 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • (تصاویر) ابیانه، روستایی در دامنه کوه کَرکَس
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی