Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: نشست سه جانبه سران ضامن روند آستانه فردا با حضور روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دستورکار اصلی نشست سران ضامن روند آستانه در تهران کاهش تنش در مناطق درگیری در سوریه و حفظ ثبات در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان افزود: بحران امنیتی جدید بین سوریه و ترکیه باید مدیریت شود و من در سفر به آنکارا و دمشق حامل پیام رئیس‌جمهور در این مورد بودم.

وزیر امور خارجه گفت: طرف ترک از احتمال وقوع عملیات نظامی تا عمق ۳۰ کیلومتری داخل مرز سوریه می‌گوید و ما تلاش می‌کنیم این بحران از مسیر سیاسی برطرف شود.

امیر عبداللهیان افزود: مسئله کاهش تنش در مناطق درگیری، بازگشت آوارگان سوری و نیز مسئله کمک به ثبات و امنیت سوریه در دستور کار این نشست سه جانبه است.

کد خبر 5541337 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیر عبداللهیان روسیه سوریه ترکیه ایران مجلس شورای اسلامی ایران محمد باقر قالیباف شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران مجلس جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا صحن مجلس تهران مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی سوریه که هفته گذشته در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب اصلی خود یک بازیکن ایرانی داشت.

به نقل از ورزش سه دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین کشور آغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، حالا تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است و در حال حاضر کارش را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، دنبال می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته گذشته و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه حضور داشت و دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

دالاهو که نامی کُردی دارد، پس از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز گذشته همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درباره این بازی گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888330

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال در آستانه تعطیلی
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت