Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و شش درجه به مرور و در طول روز به سی و شش درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۹ تیرماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۳۰ تیرماه) نیز آفتابی با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۳۱ تیرماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، استان تهران طی سه روز آینده دارای آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

در نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک موقت انتظار می‌رود. تا پایان هفته نیز افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی استان ادامه دارد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

وضعیت آلودگی هوای تهران؛ تداوم هوای «قابل قبول»

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون (۲۸ تیرماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل‌ قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلاینده شاخص، هم‌ اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۵ و کیفیت هوا قابل‌قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۱۲۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار داشت.

کیفیت هوای پایتخت از ساعت ۲۰ شب گذشته در شرایط قابل قبول قرار گرفته و این وضعیت تاکنون ادامه داشته است.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت. چهارشنبه علاوه بر جنوب سیستان وبلوچستان، شرق هرمزگان در ارتفاعات کرمان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

در اواخر وقت در گیلان و مازندران ابرناکی و بارش خفیف و پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود. پنجشنبه در اردبیل و سواحل شمالی ابرناکی، بارش پراکنده همراه با کاهش نسبی دما و وزش باد رخ می‌دهد.

در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست. طی سه روز آینده در شهر‌های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور نیز آسمانی غبار آلود همراه با کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

جمعه در شرق مازندران و گلستان و همچنین در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.

شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود و ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط واقع در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و در جنوب سیستان وبلوچستان رگبارورعد برق گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

طی این پنج روز در شهر‌های مرزی واقع در شمال شرق و شرق کشور وزش باد و خیزش گردوخاک پدیده حاکم است. دریای عمان نیز در این مدت مواج است. از بعد از ظهر چهارشنبه تا یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر روند کاهش نسبی دما در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی حاکم می‌شود و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آب و هوای تهران ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود هوای پایتخت کیفیت هوای حداکثر دما هوای تهران روز آینده رخ می دهد نسبی دما وزش باد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد