Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:46:08 GMT

سرنوشت شهردار منطقه ۱۹ مشخص شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۴۵۱۷

سرنوشت شهردار منطقه ۱۹ مشخص شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه ۱۹ تهران گفت: اهالی منطقه ۱۹ گفتند که در مدت ۱۰ ماه ۳ شهردار این منطقه تغییر کرده است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۹ به اندازه کافی دارای مشکل است و از شهرداری تهران درخواست دارم تا به سرعت برای رفع مشکلات این منطقه اقدام کند و شهرداری را برای منطقه تعیین کند که باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی با اشاره به حقوق کارکنان رسمی شهرداری گفت: گفته شد که ۱۰ درصد حقوق کارکنان افزایش می‌یابد اما این اتفاق رخ نداده است و حقوق هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران حتی ۱ ریال هم افزایش نیافته است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: برای فردی که ۸ میلیون حقوق دریافتی داشته نهایت ۴ هزار تومان افزایش حقوق اعمال شده است.

وی گفت: شهرداری مصوبات را پذیرفته است و از شهردار تهران می‌خواهم نامه امضا شده توسط اعضای شورای شهر را در دولت مطرح کند.

کد خبر 5541643 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران عید غدیر خم بهزیستی حج تمتع آلودگی هوا گردشگری مهمونی 10 کیلومتری سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی شهر تهران سربازی میراث فرهنگی پلیس راهور شورای شهر منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند