Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهرکرد از اختصاص ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر رئیس جمهور به استان برای این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در خانه مطبوعات استان، اظهار داشت: مجموعا 995 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور به استان برای شهرستان شهرکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حجم از اعتبار مربوط به 58 طرح عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان شهرکرد است، ادامه داد: ساماندهی منطقه منظریه یکی از مهم‌ترین و دارای اولویت‌ترین برنامه‌های این شهرستان است که در جریان سفر رئیس جمهور و بازدید وزیر کشور از این منطقه، قرار شد 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این منطقه به شهرداری داده شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های مهم اعتبار گرفته در سفر ریاست جمهوری، بیان کرد: تکمیل مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرکدف تکمیل مرکز آموزشی، تکمیل پارک بانوان، تکمیل جاده شهرکرد-شلمزار، تکمیل جاده شهرکرد-سامان-تیران و تکمیل جاده دسترسی شهدای گمنام، از جمله طرح‌هایی هستند که اعتبار سفر گرفتند.

ارژنگ افزود: تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات، مسکن محرومین، تکمیل مراکز آموزشی،  تکمیل مراکز ورزشی، تجهیز و تعمیر زندان شهرکرد و تکمیل طرح آبرسانی روستای مرغملک، از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان هستند که پس از اخذ اعتبار سفر ریاست جمهوری انجام می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد، اظهار کرد: مجموعا 42 هزار و 389 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که 14 هزار و 277 نفر تایید شدند، هم‌اکنون نیز 3 هزار و 134 واحد مسکن در حال احداث می‌باشد.

جهش اعتباری پروژه فاضلاب چابهار رهاورد سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان180 هزار نامه و تماس تلفنی در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه جمع‌آوری شد4 هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور به شهرستان "سامان" اختصاص یافت

فرماندار شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره به پلمب 19 واحد نانوایی در شهرستان، خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان بر واحدهای نانوایی سطح شهرستان باید نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور شهرستان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد