Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دور دوم اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مازندران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگارآریادرساری، به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، تماشاخانه‌ی سیار کانون، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان مازندران شد.   
بر همین اساس در دور اول برنامه تماشاخانه سیار با اجرای برنامه‌های نمایشی، جنگ شادی، مسابقه، پخش انیمیشن و اهدای جوایز همراه بود که مورد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و مسوؤلان شهری و روستایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین خصوص این برنامه‌ها در دور اول اجرای استانی از 15 تا 21 تیر ماه سال جاری با 9 اجرا در  شهرهای: شیرگاه- بهشهر- ساری- جویبار- بابل- ایزدشهر و رویان برگزار شده است.       
گفتنی است: قرار است دور دوم اجرای تماشاخانه سیار در مازندران  از 29 تیرماه تا 5 مرداد با 17 اجرا  در شهرهای: تنکابن – نشتارود- مرزن آباد- هچیرود- چالوس – کلاردشت- نوشهر- محمودآباد- آمل- فریدونکنار- بابلسر- کیاسر- قائمشهر- ساری- کتالم و رامسر میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های عزیز باشد.  
تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی  در سراسر کشور، به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها  می‌پردازد .

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دور دوم اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در مازندران برگزار کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان

اکبری کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ۲ محور عکاسی ادبی برگزار شد.

اکبری بیان کرد: در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود و ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شدند.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی