Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-گوشی‌های هوشمند گیمینگ ویژگی‌های عملکردی بیشتری را نسبت به دستگاه‌های غیرگیمینگ ارائه می‌دهند. با این حال، برخی از گوشی‌های پرچمدار با تجهیز به ویژگی‌های عملکردی فوق العاده، می‌توانند به عنوان یک گوشی گیمینگ نیز مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش فرارو، گاه تست‌هایی طراحی می‌شوند که عملکرد گوشی‌های هوشمند را در هنگام بازی آزمایش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا پرچمدار رده بالای شیائومی 12S اولترا توانسته در یک تست گیمینگ در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس پیروز شود.

به طور کلی گوشی‌های آیفون عملکرد بهتری نسبت به تلفن‌های اندرویدی ارائه می‌دهند. اما این بار تست بازی که توسط تحلیلگری به نام Golden Reviewer انجام شده است، نشان می‌دهد که شیائومی 12S اولترا گوشی گیمینگ بهتری نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس است. این تحلیلگر معتقد است که پرچمدار شیائومی در میان تمامی گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های اپل، از برتری قابل توجهی برخوردار است.

به نظر می‌رسد چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس دلیل اصلی پیروزی پرچمدار جدید اندرویدی باشد. این تراشه یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و سایر تراشه‌ها است. آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهند که شیائومی 12S اولترا با نرخ فریم بالاتر (به طور متوسط ۵۸۸ فریم در ثانیه) نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند برتر سال ۲۰۲۲ کار می‌کند. همچنین در این تست کار با نرخ فریم بسیار بالا، سبب داغ شدن این گوشی هوشمند نشد.

شیائومی 12S اولترا پرچمداران اپل و سامسونگ از جمله آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون SE 2022 و گلکسی اس ۲۲ اولترا را در این مقایسه شکست داد. لازم به ذکر است آیپد مینی ۶ که از چیپست A15 Bionic بهره می‌برد، نرخ فریم بالاتری نسبت به شیائومی 12S اولترا ارائه می‌دهد. پرچمدار جدید شیائومی سنسور دوربین اصلی بزرگتری نسبت به اکثر گوشی‌ها دارد و با یک پنل  ۶.۷۳ اینچی OLED و باتری ۴۸۶۰ میلی آمپری و با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌دهد و قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیائومی 12S اولترا آیفون ۱۳ پرو مکس شیائومی 12S اولترا آیفون ۱۳ پرو مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوبیا در دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) از گوشی هوشمند Z60 اولترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد. این برند مدتی پیش نسخه‌ی مخصوص عکاسان گوشی مذکور را با نام Z60 Ultra Photography روانه‌ی بازارهای جهانی کرد و اکنون جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Starry Night را اعلام کرده است.

براساس گزارش زومیت، طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی نوبیا، نسخه‌ی Starry Night گوشی Z60 اولترا که پنل پشتی آن طرحی به سبک نقاشی‌های ون گوگ دارد، از ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوبیا می‌گوید موجودی Starry Night بسیار محدود خواهد بود. امکان خرید آنلاین و ارسال این نسخه‌ی خاص به سراسر جهان از طریق فروشگاه Giztop وجود دارد.

نوبیا Z60 Ultra Starry Night از نظر مشخصات فنی، تفاوتی با نسخه‌ی معمولی ندارد. بدین ترتیب مدل ویژه‌ی گوشی زد تی ای نوبیا از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رابط کاربری MyOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این محصول به نمایشگر تخت ۶‌٫۸ اینچی با وضوح ۲٬۴۸۰ در ۱٬۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

از دیگر مشخصات Z60 Ultra Starry Night می‌توان به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی سریع ۸۰ واتی اشاره کرد. این محصول گواهینامه‌ی IP68 دارد و بنابراین دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

Z60 اولترا از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری بهره می‌برد. در جلوی دستگاه شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی زیر نمایشگر هستیم. قیمت گوشی ویژه‌ی نوبیا هنوز مشخص نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898554

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!