Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در هفتمین نشست سران ضامن روند آستانه که و با حضور روسای جمهور ترکیه و روسیه در تهران برگزار شد، با قدردانی از روسای جمهور روسیه و ترکیه بابت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی و حضور در نشست هفتم کشورهای ضامن روند آستانه افزود: معتقدم روند آستانه به عنوان چارچوبی موفق در حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه دستاوردهای خوبی کسب کرد و حفظ و توسعه آن در ابتدا وظیفه ما کشورهای دوست به عنوان ضامنان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی و  احترام و استقلال جمهوری عربی سوریه خاطرنشان کرد: تعیین سرنوشت این کشور باید توسط مردم آن از طریق گفت وگوهای سوری - سوری بدون مداخلات خارجی انجام شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: با گذشت ۱۱ سال از آغاز بحران در سوریه، جمهوری اسلامی ایران همچنان معتقد است تنها راه حل بحران، سیاسی است و راه حل نظامی فقط بر وخامت اوضاع می افزید.

وی افزود: ما از گذشته به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه همواره از راه حل سیاسی در چارچوب توافقات انجام شده از جمله برگزاری انتخابات قانون اساسی سوریه حمایت و بر عزم خود در مبارزه با ترورسیم در منطقه از جمله سوریه تأکید کردیم.

رئیس دولت سیزدهم تصریح کرد: عزم کشورهای ضامن روند آستانه، پیش بردن توافقات گذشته است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در شرایطی با افتخار از مبارزه با تروریسم در این روزها سخن می‌گوییم که فداکارای زیادی در این مسیر انجام شده، گفت: از شهدای مبارزه با تروریست و در صدر آن شهید سپهبد سلیمانی یاد و تجلیل می‌کنیم.

وی یادآور شد: در حالی این اجلاس را برگزار می‌کنیم که تحریم‌های یک جانبه به ویژه آمریکا، فشار مضاعفی بر مردم سوریه وارد آورده است. تحریم‌ها ناقض حقوق بین الملل و کشورها است و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن هر گونه تحریم‌ها علیه ملت‌ها اعلام می‌کند به حمایت‌های خود از مردم سوریه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور تأکید کرد: نقض تمامیت ارضی سوریه کمکی به امنیت منطقه نکرده و استفلال سوریه اصلی خدشه ناپذیر است.

ادامه دارد ...
 

برچسب‌ها روسیه شهر تهران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه شهر تهران آیت الله سید ابراهیم رئیسی روسیه شهر تهران آیت الله سید ابراهیم رئیسی ترکیه ضامن روند آستانه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • آیت‌الله رئیسی: حمایت کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی زمینه‌ساز تنش در منطقه است/ کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد