Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ادوار گذشته به جز یک بار همواره تا روز آخر گزینه صعود به دور دوم مسابقات بوده است

تیم ملی فوتبال کشورمان به جز سال 2006 که در 2 بازی اول و دوم خود برابر تیم های مکزیک و پرتغال مغلوب شد، در تمام ادوار دیگر برابر حریفان خود شانس صعود به جام جهانی را تا روز آخر زنده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تیم ملی در سال 1978 بعد از باخت 3-0 برابر هلند و تساوی 1-1 با اسکاتلند شانس صعود در مسابقات را با برد 3-0 برابر پرو داشت اما به حریف 4-1 باختیم.

در سال 1998 بعد از باخت 1-0 برابر یوگسلاوی و برد 2-1 برابر آمریکا در بازی سوم با برد برابر آلمان صعود می کردیم اما برابر تیم ملی آلمان 2-0 باختیم.

در سال 2014 تیم ملی ایران بعد از تساوی 0-0 برابر نیجریه و باخت 1-0 برابر آرژانتین در بازی سوم در صورت برد برابر بوسنی و توقف نیجریه برابر آرژانتین می توانست صعود کند اما به تیم ملی بوسنی 3-1 باخت و از راه یابی به دور دوم جام جهانی بازماندیم.

در سال 2018 برابر تیم ملی فوتبال مراکش در بازی اول 1-0 برنده شدیم اما در بازی دوم برابر اسپانیا 1-0 باختیم با این حال در صورت برد برابر پرتغال به دور دوم صعود می کردیم اما با حریفمان 1-1 کردیم و از دور رقابت ها کنار رفتیم.

امیدواریم این بار فوتبال ما در جام جهانی موفق به صعود از گروه خودمان شود، در 80 درصد موارد قبل از این تا روز آخر مسابقات شانس صعود داشته ایم.

 

اخبار داغ 

پرونده نقل و انتقالات داخلی استقلال با محمد محبی بسته می شود رودریگو مولیدو، مدافع نیمه مصدوم برزیلی در راه ایران! رونمایی از پیراهن خارج از خانه ی پاری سن ژرمن برای فصل جدید/ عکس ماتیاس دلیخت با پیراهن تمرینی بایرن مونیخ/ عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی و شاگردانش آماده بازی بحرین

به گزارش  قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‎‌های آسیای ۲۰۲۴ تایلند در اولین گام مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک و درخشش سعید احمدعباسی برنده مسابقه لقب گرفت.

شاگردان شمسایی که روز پنج شنبه به مصاف افغانستان رفتند، با یک روز استراحت آماده بازی دوم برابر بحرین شده‌اند.

ایران در گروه چهارم مسابقات قرار دارد و در حالی که کویت پس از بازی دوم توانسته صدر جدول را با ۴ امتیاز در اختیار خود بگیرد، وحید شمسایی برای پیروزی برابر بحرین به استادیوم محل بازی رسیدند و می‌خواهند با شکست بحرین ۶ امتیازی شوند و صدر جدول را پس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • شمسایی و شاگردانش آماده بازی بحرین