Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:51:27 GMT

ماشین های شیمیایی چگونه ساخته می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۴۰۹۸

ماشین های شیمیایی چگونه ساخته می‌شوند؟

کارگاه آموزش ساخت ماشین‌های شیمیایی توسط انجمن‌های علمی دانشجویی شیمی و مهندسی شیمی، نفت و پلیمر دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کمیکار چیست، تاریخچه مسابقات کمیکار، قوانین مسابقات کمیکار و معرفی بخش‌های مختلف مسابقات کمیکار، سرفصل های این کارگاه هستند که توسط نقی ترک چورن ـ کارشناس ارشد شیمی تجزیه و مدرس دوره‌های ساخت ماشین کمیکار، آموزش داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیکار یک مسابقه دانشجویی برای دانشجویان رشته مهندسی شیمی است که سالانه در جهان برگزار می‌شود. این مسابقه در دو بخش طراحی پوستر و پژوهشی برگزار می‌شود. در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید خودروهایی بسازند که از یک اندازه بزرگ‌تر نبوده و بتواند راهی را بپیماید. نیروی پیش‌راننده این خودروها باید یک ماده شیمایی باشد که محیط زیست را آلوده نکرده و هیچ گاز یا مایعی دیده‌شدنی را پدید نیاورد و هیچ باتری تجاری در ساخت آن‌ها به کار نرفته باشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه که ۳۰ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برپا می‌شود، می‌توانند به شناسه @Che_Sci_Admin پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماشين آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک ایران، این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط ماموران گمرک توقیف شد.

این گزارش می‌افزاید، واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالا‌ها از طرف مأموران گمرک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران
  • مجسمه‌سازی با ضایعات خودروی اسقاطی!
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران
  • توقیف محموله کود شیمیایی ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد