Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر به دلیل نوسان دلار و قیمت بسیار بالای تهیه دیسک بازی یا گیفت کارت برای گیمرها باعث شده تا اکثر افراد تمایل داشته باشند نصب بازی به صورت آفلاین را انجام دهند که از نظر اقتصادی نسبت به سایر روش ها، مزیت های بسیار زیادی دارد از جمله قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی و از همه مهمتر دسترسی دائمی است که همیشه قابل استفاده است در ادامه این مقاله قصد داریم تا توضیحات بسیار مفیدی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع روش نصب شامل:

روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین گزینه ها نصب بازی به صورت آفلاین است که البته با رعایت یک سری از نکات شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آنها استفاده کنید در ادامه این مقاله توضیحات مفصلی در این مورد شرح می دهیم.

قانونی یا ظرفیتی

سه روش مختلف برای این کار وجود دارد :

روش اول که ظرفیت یک است شما مجاز هستید که فقط به صورت آفلاین بازی کنید و نمی توانید آنلاین باشید و در اکانت شخصی خود می توانید از آن استفاده کنید.
روش دوم ظرفیت دو نام دارد شما هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین قادر به استفاده از این اکانت هستید و همچنین مزیت استفاده از اکانت شخصی برای شما فراهم است.
روش سوم ظرفیت سه است شما فقط مجاز هستید که به اینترنت متصل باشید و به صورت آنلاین بازی خود را اجرا کنید.

کپی خور

در این روش ورژن آپدیت کنسول شما باید پایین تر از هفت باشد تا بتوانید بازی ها را به صورت کپی خور اجرا کنید و مزیت این روش قیمت مناسب است و به صورت نرم افزاری روی کنسول اجرا می شود و نیازی به باز شدن فیزیکی کنسول نیست و از معایب آن لیست محدود بازی ها است و لازم به ذکر است که بازی های نسل نهم و جدید در این روش قابل نصب و اجرا نیست.

با توجه به حجم ظرفیت حافظه کنسول پانصد گیگابایت یا یک ترابایت می توانید به صورت کامل بازی نصب کنید ضمن اینکه باید حتماً به صورت آفلاین بازی را اجرا نمایید.

اکانت هکی

این روش بهترین گزینه برای نصب بازی های جدید روی کنسول نسل هشتم و نهم است و لازم به ذکر است ریجن و ورژن آپدیت کنسول اهمیتی ندارد و همچنین مزیت اکانت هکی بازی های به روز و حتی بازی های ۲۰۲۲ است که بر روی کنسول ایکس باکس و پلی استیشن می توانید نصب کنید.

لیست بازی ها قابلیت انتخاب دارند و می توان آنها را با توجه به سلیقه و علایق بصورت شخصی سازی انتخاب کرد.

نصب بازی آفلاین روی انواع کنسول نصب بازی آفلاین روی کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس

بازیهای نسل جدید براحتی روی پردازنده و حافظه ssd کنسول های نسل جدید ایکس باکس سری اس و سری ایکس قابل اجرا هستند و شما میتوانید به دو صورت قانونی با هزینه زیاد و به صورت هکی با قیمت مناسب این بازی ها را روی کنسول خود نصب و از بازی لذت ببرید.

نصب بازی آفلاین روی ps4

همانطور که گفته شد هزینه خرید اکانت های پلاس سونی بسیار پر هزینه است و لذا می توانید از نصب بازی آفلاین برای این مورد استفاده کنید و به صورت آفلاین به تمام ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

نصب بازی آفلاین روی ps5

قطعا هزینه دانلود هر بازی با توجه به تعرفه های نسبتا بالای اینترنت برای اکثر افراد امکان پذیر نیست و از طرفی دیسک های پلی استیشن 5 هم بسیار گران قیمت هستند و معقول ترین روش استفاده از نصب بازی هکی است که به طور کامل توضیح دادیم.

نصب بازی آفلاین روی کنسول ایکس باکس وان

با ورود کنسول های نسل نهم ایکس باکس سری اس و ایکس کنسول نسل قبل مایکروسافت ایکس باکس وان دیسک های کمتری دارد و بعضی بازی ها برای این کنسول تولید نمی شود کم هزینه ترین روش نصب آفلاین به صورت هکی است که با قیمت بسیار پایینتر پیشنهاد نخست محسوب می شود.

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی را جهت نصب بازی آفلاین روی تمام کنسول ها در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید انتخاب خوب و مطمئن داشته باشید.
در صورتی که قصد نصب بازی روی کنسول خود را دارید امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد همچنین می توانید جهت مشاهده توضیحات تکمیلی و مشاهده مناسب ترین قیمت نصب بازی آفلاین روی کنسول به فروشگاه عصربازی مراجعه نمایید.

کد خبر 1653126

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صورت آفلاین ایکس باکس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند