Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد میانسالی که به بهانه برگزاری کلاس‌های تقویتی در پارکینگ منزل مسکونی‌اش، دختران خردسال را هدف آزار و اذیت قرار می‌داد با رأی دادگاه کیفری ۲ فردوس به تحمل پنج سال زندان و دو سال تبعید محکوم شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان جنوبی، قاضی علی موحدی راد امروز چهارشنبه_ بیست و نهم تیرماه_ اظهار کرد: درپی اعلام شکایت خانواده‌های هفت تن از دانش‌آموزان دختر، مبنی بر این‌که فرزندشان توسط معلمی هدف آزار و اذیت قرار گرفته است، بلافاصله پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شد و با طی روال قانونی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم سابقه کیفری نداشته است

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مراجع انتظامی و دادسرا، مشخص شد که متهم ۵۵ ساله که هیچ سابقه محکومیت کیفری هم ندارد، با نشان دادن فیلم‌های مبتذل از طریق گوشی تلفن همراه به دختران خردسال و برخی رفتارهای غیراخلاقی، اقدام به آزار و اذیت از طریق در اختیار گرفتن کودکان خردسال می‌کرد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده مذکور از جنبه‌های مختلف موردبررسی قرار گرفت و درنهایت دادگاه کیفری ۲ بر اساس استنادات قانونی و باوجود انکارهای متهم در برخی از اتهامات واردشده، وی را به دلیل در دسترس قرار دادن محتویات مستهجن برای اطفال و نوجوانان به تحمل سه ماه حبس تعزیری، به اتهام آزار و اذیت به تحمل دو سال زندان و درباره بهره‌کشی جنسی از طریق در اختیار قرار گرفتن اطفال به تحمل پنج سال زندان محکوم کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر دادگاه متهم را از باب مجازات تکمیلی به دو سال ممنوعیت اقامت در فردوس محکوم کرده است. مقام ارشد دستگاه همچنین درعین‌حال و با اعتراض برخی شاکیان به‌حکم صادرشده از سوی دادگاه، این پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال‌شده است و بررسی‌ها و تحقیقات قانونی همچنان ادامه دارد تا همه زوایا و ابعاد این ماجرای تأسف‌بار مورد بررسی‌های قضائی قرار گیرد.

قاضی موحدی تأکید کرد: این متهم ۲۹ سال سابقه فعالیت در آموزش‌وپرورش را داشته است اما برگزاری کلاس‌های تقویتی آن‌هم در پارکینگ منزل مسکونی هیچ ارتباطی به آموزش‌وپرورش ندارد. باوجوداین، دستگاه قضائی با این‌گونه جرایم به‌شدت برخورد می‌کند.

وی تأکید کرد: برای برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی به مکان‌های مورد اعتماد و تأیید شده مراجعه کنند و قبل از هر چیز درباره مکان برگزاری یا فرد مربی تحقیق کنند تا خدای‌ناکرده چنین حوادثی برای دیگران تکرار نشود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فقط هفت نفر از خانواده‌ها شکایت کرده‌اند، گفت: دستگاه قضائی با جدیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد حقی تضییع شود.

کد خبر 589599

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزار جنسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سیدرضا نظری افزود: در این هفته، بسته‌های بهداشتی ویژه دختران دانش آموز، درمجموع به ارزش ۳ میلیارد تومان، با اولویت مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • گره کور در پرونده عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد