Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر فضلعلی‌پور روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان مراغه اظهار داشت: در مجموع از سال ۱۳۹۳ تا پایان سال ۱۴۰۰، ۱۹۴ هزار و ۳۵۵ نفر در مراغه برای کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۵۸ هزار و ۹۶۳ کارت هوشمند ملی به شهروندان تحویل داده شده است.


وی افزود: سال گذشته ۱۰ هزار و ۲۰ نفر برای کارت هوشمند ملی در این شهرستان ثبت نام کرده اند و ۱۰ هزار و ۶۲۳ کارت هوشمند نیز به شهروندان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعلام کرد: در حال حاضر هر ماه نزدیک به ۹۰۰ کارت هوشمند ملی به شهروندان تحویل داده می‌شود و این روند تا بهره‌مندی همه واجدین شرایط ادامه خواهد داشت.

رییس اداره ثبت و احوال مراغه افزود: در سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۴ مورد ازدواج به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن یک درصد افزایش یافته است.

فضلعلی‌پور ادامه داد: هم اکنون میانگن سن ازدواج در این شهرستان ۲۹.۸ سال برای مردان و ۲۳.۹ سال در زنان و نسبت ازدواج به طلاق نیز ۳.۲ است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته، ۷۱۸ مورد طلاق در  شهرستان مراغه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۷ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: میانگین سن طلاق در این شهرستان ۳۶ سال برای مردان و ۳۱ سال برای زنان بوده است.

وی اعلام کرد: سال ۱۴۰۰، ۳ هزار و ۵۲۱ مورد ولادت در شهرستان مراغه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۱.۲ درصد کاهش داشته است.



فضلعلی پور گفت: همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۱۸۲ مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسیده که این آمار در مدت مشابه سال قبل از آن ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۵۶ مورد شناسنامه مکانیزه برای شهروندان بالای ۱۵ سال در این شهرستان صادر شده و ۳۶۵ مورد تغییر نام و نام خانوادگی، ۶ هزار و هشت‌هزار و ۴۲۵ مورد پاسخ به استعلامات سجلی و نیز ۴۸۵ مورد پرونده‌های قضایی و حل اختلاف در این اداره انجام شده است.

رییس ثبت و احوال مراغه اشاره کرد: در مجموع در سال گذشته این اداره ۴۵ هزار فقره خدمت به شهروندان شهرستان ارائه داده است.

اداره ثبت احوال مراغه در فروردین سال ۱۳۰۷ شمسی، تاسیس و در چهاردهم فروردین این سال اولین سند سجلی برای حاج میرزا عیسی خان فتوحی، رییس وقت اداره معارف مراغه صادر شده است.

مراغه در تقسیمات کشوری سال ۱۳۱۱ تا ۱۳۱۶ دارای شش بلوک شامل مراغه، کشاور (هشترود)، قصبه بناب (بناب)، میاندوآب، ملک کندی (ملکان)، عجب شیر و مردق بوده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور مراغه آذربایجان شرقی سازمان ثبت احوال كشور مراغه مدت مشابه سال قبل از آن کارت هوشمند ملی ثبت رسیده شهرستان مراغه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد

 

به گزارش تابناک، میزان و زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  اعلام شد.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی، بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد؛ همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟