Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:55:12 GMT

کشاورزان همدانی ۶۵مگاوات کاهش مصرف برق داشتند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۸۴۱

کشاورزان همدانی ۶۵مگاوات کاهش مصرف برق داشتند

به گزارش ایرنا ، ظاهر پورمجاهد عصر چهارشنبه در جلسه کمیته مصرف بهینه انرژی برق در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور در ایام گرم‌ سال، افزود: اسامی صنایعی که در راستای برق مصرفی با  قدرت بالای ۵۰۰ کیلووات همکاری نمی کنند ، به سازمان صمت ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  طرح صرفه جویی برق و چگونگی‌ اجرای آن در دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و ادارات و واحدهای تولیدی که مصرف مطلوبی نسبت به سال گذشته داشتند، معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده، پیش‌بینی شده که ادارات دولتی ۱۵مگاوات صرفه‌جویی داشته باشند.

وی گفت: از سوی دیگر ۷۴۰ مشترک صنعتی خارج از شهرک‌ها با تفاهم‌نامه، پنج مگاوات نیز صرفه‌جویی داشتند.

معاون استاندار همدان گفت: همچنین وضعیت مصرف صنایع استان با قدرت مصرفی بالای ۵۰۰ کیلو وات، بیش از ۲۵ درصد کاهش مصرف برق داشته‌اند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از واحدها و دستگاه‌های اجرایی که مصرف مطلوبی داشته‌اند، تاکید کرد:  ضمن ارسال اخطار به صنایعِ فاقد همکاری با قدرت مصرفی بالای ۵۰۰ کیلووات، اسامی‌ آن‌ها به سازمان صمت جهت بررسی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها شهر همدان کشاورزی مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان کشاورزی مصرف بهینه برق شهر همدان کشاورزی مصرف بهینه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش گفت: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر سرتیپ سیدعلی نباتی پیش از ظهر امروز ‌در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت از جلوی جایگاه رژه رفتند و حرکات رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه نیروهای مسلح را نمایشی از اقتدار ایران در مقابل دیدگان کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام این رژه برای دشمنان ناامیدی و ترس و برای دوستان و ملت ایران امید و غرورآفرین بود.

نباتی تصریح کرد: روز به روز بر اقتدار وعظمت نیروهای مسلح افزوده می‌شود و این قدرت و نفوذ همگی نشات گرفته از درایت فرمانده کل قوا در راس نیروهای مسلح است.

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • اردبیل| توان و قدرت بالای نیروهای مسلح بر همگان عیان شد
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش