Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:11:08 GMT

ایتالیا ۳-۱ هلند؛ شگفتی خاصی در کار نبود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۲۳۲

ایتالیا ۳-۱ هلند؛ شگفتی خاصی در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب در دومین مسابقه از روز اول مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها میزبان هلند بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود شاگردان دی‌جورجی خاتمه یافت تا همانطور که پیش‌بینی می‌شد آنها بدون دردسر راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شوند.

برخلاف انتظار این هلند بود که شروع بهتری داشت و حتی موفق شد ست اول مسابقه را با نتیجه 25-21 پیروز از زمین خارج شود اما در ادامه این تیم میزبان بود که موفق شد شرایط را به طور کلی تغییر دهد و در هر سه ست بعدی به ترتیب با نتایج 25-22، 25-13 و 25-22 به پیروزی دست پیدا کند تا در مجموع با برد 3-1 راهی نیمه نهایی لیگ ملت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله گروهی نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله نهایی مسابقات شد. از طرف دیگر با توجه به مزیت میزبانی که برای این تیم وجود دارد می توان گفت که آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌ها محسوب می شوند.

گفتنی است تیم ملی والیبال ایتالیا باید منتظر نتیجه دیدار فردا شب فرانسه و ژاپن بماند تا حریف این تیم در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی